SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, W TYM DO SKŁADNIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ - SPÓŁKA POD FIRMĄ MARKETING HOUSE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DZIAŁAJĄCY POPRZEZ PRAWIDŁOWO UMOCOWANYCH PRZEDSTAWICIELI.
Marketing House Poland to firma zajmująca się organizacją wydarzeń oraz konferencji,zarówno w formie stacjonarnej, jak i online. Specjalizuje się w tworzeniu zrównoważonych eventów, które odpowiadają na potrzeby współczesnego rynku. W ramach swoich usług, przedsiębiorstwo zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie planowania, produkcji oraz realizacji wydarzeń, kładąc szczególny nacisk na efektywność i jakość obsługi. Oprócz organizacji konferencji, Marketing House Poland promuje również zdrowe podejście do życia poprzez programy związane z ajurwedą, co odzwierciedla ich misję wspierania holistycznego rozwoju. Firma współpracuje z różnymi partnerami, zapewniając swoim klientom dostęp do wysokiej jakości materiałów i zasobów. Dzięki swojemu doświadczeniu oraz zaangażowaniu, Marketing House Poland zdobyło zaufanie wielu klientów, co potwierdza liczne referencje. W ciągu swojej działalności, firma nieustannie dąży do podnoszenia standardów w branży eventowej, wprowadzając innowacyjne rozwiązania do organizacji wydarzeń.
W skrócie
Organizacja wydarzeń stacjonarnych i online
Specjalizacja w zrównoważonych eventach
Kompleksowe wsparcie w planowaniu i realizacji
Promocja zdrowego stylu życia poprzez ajurwedę
Współpraca z partnerami w celu dostarczania wysokiej jakości usług
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Marketing house poland osiągnęła 5 600 191 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 600 191 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 182 931 zł.
Zysk netto wyniósł 417 259 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 117 456 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 600 191 zł w 2023 roku.
• 5 028 298 zł w 2022 roku.
• 1 424 606 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 878 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 417 259 zł w 2023 roku.
• 359 373 zł w 2022 roku.
• 24 537 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing house poland wynosi 6 032 761 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
630 263 zł a 14 000 476 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 208 057 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 032 761 zł w 2023 roku.
• 5 107 011 zł w 2022 roku.
• 1 119 115 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing house poland wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
• 1,61% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing house poland wyniosła 1 088 732 zł.
a
ktywa trwałe to 302 805 zł.
a
ktywa obrotowe to 785 927 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 088 732 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 840 350 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 248 382 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 70 375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 088 732 zł w 2023 roku.
• 1 293 786 zł w 2022 roku.
• 478 434 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing house poland wyniosły 248 382 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 088 732 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -44 615 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 248 382 zł w 2023 roku
• 870 695 zł w 2022 roku
• 383 462 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2023 roku
• 67% w 2022 roku
• 80% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing house poland wykazała przychody na poziomie 5 600 191 zł.
Organizacja zarobiła 459 712 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 42 453 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 417 259 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8491 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 42 453 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Marketing house poland wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki