HEALTH AND BEAUTY MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000043094
NIP
5272101924
REGON
012958580

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
4,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-273 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
KRÓLOWEJ MARYSIEŃKI, 9
Kod pocztowy
02-954
Rejestracja
2001-09-12
Rozpoczęcie działalności
2001-09-12
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
info@health-and-beauty.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
Health and Beauty Group funkcjonuje jako kluczowy partner w sektorze kosmetycznym odponad 20 lat, oferując szeroki wachlarz usług dla profesjonalistów z branży piękna. Organizacja jest mocno związana z międzynarodową siecią BolognaFiere Cosmoprof, co umożliwia jej dotarcie do 500 tysięcy profesjonalistów oraz 9 tysięcy firm z całego świata. W ramach swoich działań, Health and Beauty Group publikuje różnorodne magazyny branżowe oraz organizuje imprezy targowe i konferencje w 12 europejskich krajach, pod marką BEAUTY FORUM. Celem organizacji jest dostarczanie aktualnych informacji i trendów z sektora kosmetycznego, a także stworzenie platformy do nawiązywania kontaktów oraz wymiany doświadczeń wśród przedstawicieli branży. W wydarzeniach, takich jak BEAUTY FORUM MUNICH czy BEAUTY FORUM WARSAW, uczestniczą zarówno dostawcy, producenci, jak i profesjonaliści z obszaru kosmetyków, co sprzyja budowaniu relacji i współpracy pomiędzy różnymi uczestnikami rynku.
W skrócie
  • Organizacja publikuje branżowe czasopisma dla profesjonalistów
  • Organizuje wydarzenia i targi w 12 krajach europejskich
  • Członek międzynarodowej sieci BolognaFiere Cosmoprof
  • Dostarcza informacje o trendach w branży kosmetycznej
  • Wspiera nawiązywanie kontaktów w sektorze piękna

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Health and beauty media osiągnęła 4 444 009 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 4 418 378 zł. Pozostałe przychody to 25 631 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 4 691 796 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 273 418 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -426 217 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 444 009 zł w 2023 roku.
• 4 423 540 zł w 2022 roku.
• 3 472 765 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -202 193 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -273 418 zł w 2023 roku.
• -378 938 zł w 2022 roku.
• -148 529 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Health and beauty media wynosi 2 962 673 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 11 110 023 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 021 204 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 962 673 zł w 2023 roku.
• 2 949 027 zł w 2022 roku.
• 2 315 177 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Health and beauty media wynosi 1,41%. To oznacza, że firma ma szansę 1,41% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,231% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,41% w 2023 roku.
• 1,69% w 2022 roku.
• 0,78% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Health and beauty media wyniosła 1 256 784 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 14 165 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 242 619 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 256 784 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -1 539 205 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 795 989 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4051 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 256 784 zł w 2023 roku.
• 1 156 765 zł w 2022 roku.
• 720 731 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Health and beauty media wyniosły 2 795 989 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 256 784 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 222%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 408 005 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 795 989 zł w 2023 roku
• 2 422 551 zł w 2022 roku
• 1 607 580 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 32.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 222% w 2023 roku
• 209% w 2022 roku
• 223% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Health and beauty media wykazała przychody na poziomie 4 444 009 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -273 418 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -273 418 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -45 310 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Health and beauty media wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Health And Beauty Germany Gmbh Spółka Prawa Niemieckiego posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 09.10.2020 jest Health And Beauty Germany Gmbh Spółka Prawa Niemieckiego kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 14.09.2016 do 09.10.2020 był Health And Beauty Holding Gmbh Spółka Prawa Niemieckiego kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 13.12.2005 do 14.09.2016 najwięcej udziałów posiadał Health And Beauty Holding (europe) Gmbh Spółka Prawa Niemieckiego. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.