SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADNIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
BRAND EMOTION to firma specjalizująca się w szerokim zakresie usług związanych zbranżą targową oraz aranżacją przestrzeni komercyjnych. Każdego roku, realizując ponad 100 stoisk targowych zarówno w Polsce, jak i za granicą, zdobywają czołowe nagrody, takie jak 'Acanthus Aureus'. Co wyróżnia BRAND EMOTION na tle konkurencji, to kompleksowe podejście do obsługi klientów, obejmujące nie tylko projektowanie i budowę stoisk, ale także pełną organizację wydarzeń i konferencji. Oferują własne meble, innowacyjne systemy tkanin napinanych oraz usługi druku, co sprawia, że ich oferta jest bardzo konkurencyjna na rynku. Przywiązują dużą wagę do perfekcyjnego dopasowania do potrzeb klientów, a także zapewniają wsparcie techniczne przez całą dobę, co zwiększa komfort realizacji projektów.
W skrócie
Budowa stoisk targowych w Polsce i za granicą
Aranżacja wnętrz komercyjnych
Obsługa eventów i konferencji
Systemy tkanin napinanych
Produkcja mebli oraz usługi druku
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand emotion osiągnęła 2 754 898 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 737 416 zł. Pozostałe przychody to 17 482 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 200 887 zł.
Zysk netto wyniósł 536 529 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 253 844 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 754 898 zł w 2022 roku.
• 996 288 zł w 2021 roku.
• 1 145 785 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 97 859 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 536 529 zł w 2022 roku.
• -31 291 zł w 2021 roku.
• 104 408 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand emotion wynosi 4 670 144 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
687 428 zł a 7 511 407 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 676 522 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 670 144 zł w 2022 roku.
• 949 224 zł w 2021 roku.
• 1 489 990 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand emotion wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,033% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,20% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand emotion wyniosła 1 296 170 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 381 052 zł.
a
ktywa obrotowe to 915 118 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 296 170 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 916 571 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 379 599 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 199 699 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 296 170 zł w 2022 roku.
• 838 891 zł w 2021 roku.
• 739 626 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand emotion wyniosły 379 599 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 296 170 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 45 222 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 379 599 zł w 2022 roku
• 458 849 zł w 2021 roku
• 328 293 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
• 44% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand emotion wykazała przychody na poziomie 2 754 898 zł.
Organizacja zarobiła 566 970 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 30 441 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 536 529 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5152 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 30 441 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 9959 zł w 2020 roku