SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADNIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
BRAND EMOTION to firma specjalizująca się w szerokim zakresie usług związanych z branżą targową oraz aranżacją przestrzeni komercyjnych. Każdego roku, realizując ponad 100 stoisk targowych zarówno w Polsce, jak i za granicą, zdobywają czołowe nagrody, takie jak 'Acanthus Aureus'. Co wyróżnia BRAND EMOTION na tle konkurencji, to kompleksowe podejście do obsługi klientów, obejmujące nie tylko projektowanie i budowę stoisk, ale także pełną organizację wydarzeń i konferencji. Oferują własne meble, innowacyjne systemy tkanin napinanych oraz usługi druku, co sprawia, że ich oferta jest bardzo konkurencyjna na rynku. Przywiązują dużą wagę do perfekcyjnego dopasowania do potrzeb klientów, a także zapewniają wsparcie techniczne przez całą dobę, co zwiększa komfort realizacji projektów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand emotion osiągnęła 4 319 636 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 317 594 zł. Pozostałe przychody to 2041 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 792 610 zł.
Zysk netto wyniósł 524 985 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 472 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 319 636 zł w 2023 roku.
• 2 754 898 zł w 2022 roku.
• 996 288 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 79 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 524 985 zł w 2023 roku.
• 536 529 zł w 2022 roku.
• -31 291 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand emotion wynosi 586 tys. zł.
EBITDA Brand emotion wynosi 586 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
88 256 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 585 933 zł w
2023 roku.
• 562 176 zł w
2022 roku.
• -15 179 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
88 137 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 585 933 zł w
2023 roku.
• 562 176 zł w
2022 roku.
• 28 818 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand emotion wynosi 5 955 354 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
975 658 zł a 10 799 089 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 777 970 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 955 354 zł w 2023 roku.
• 4 670 144 zł w 2022 roku.
• 949 224 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand emotion wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,18% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 207 619
zł.
Koszty operacyjne Brand emotion wyniosły 3 731 661
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
18 534 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 207 619 zł w 2023 roku
• 160 280 zł w 2022 roku
• 100 925 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
•
10% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand emotion wyniosła 1 817 499 zł.
a
ktywa trwałe to 194 480 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 623 019 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 817 499 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 300 877 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 516 622 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 253 304 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 817 499 zł w 2023 roku.
• 1 296 170 zł w 2022 roku.
• 838 891 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand emotion wyniosły 516 622 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 817 499 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 60 522 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 516 622 zł w 2023 roku
• 379 599 zł w 2022 roku
• 458 849 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2023 roku
• 29% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand emotion wykazała przychody na poziomie 4 319 636 zł.
Organizacja zarobiła 580 405 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 55 420 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 524 985 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8456 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 55 420 zł w 2023 roku
• 30 441 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku