SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO- PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE; B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO : PRZYZACIĄGANIU ZOBOWIĄZAŃ NIE PRZEKRACZAJĄCYCH KWOTY 300.000,00ZŁ (TRZYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH)- PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A PRZY ZACIĄGANIU ZOBOWIĄZAŃ PRZEKRACZAJĄCYCH KWOTĘ 300.000,00ZŁ (TRZYSTA TYSIĘCY ZŁOTYCH) DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Agencja artystyczna music station osiągnęła 5 863 659 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 863 659 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 095 792 zł.
Zysk netto wyniósł 767 868 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 977 277 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 863 659 zł w 2023 roku.
• 4 138 130 zł w 2022 roku.
• 1 894 519 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 127 978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 767 868 zł w 2023 roku.
• 1 179 319 zł w 2022 roku.
• 519 318 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja artystyczna music station wynosi 855 tys. zł.
EBITDA Agencja artystyczna music station wynosi 943 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja artystyczna music station wynosi 9 072 033 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 091 457 zł a 14 659 149 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 512 006 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 072 033 zł w 2023 roku.
• 8 991 584 zł w 2022 roku.
• 3 971 350 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja artystyczna music station wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 175 793
zł.
Koszty operacyjne Agencja artystyczna music station wyniosły 5 009 046
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
29 299 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 175 793 zł w 2023 roku
• 104 158 zł w 2022 roku
• 68 639 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja artystyczna music station wyniosła 2 792 271 zł.
a
ktywa trwałe to 2 216 790 zł.
a
ktywa obrotowe to 575 482 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 792 271 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 788 609 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3663 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 465 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 792 271 zł w 2023 roku.
• 2 023 251 zł w 2022 roku.
• 850 453 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja artystyczna music station wyniosły 3663 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 792 271 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 610 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3663 zł w 2023 roku
• 2510 zł w 2022 roku
• 9031 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja artystyczna music station wykazała przychody na poziomie 5 863 659 zł.
Organizacja zarobiła 848 125 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 80 257 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 767 868 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 376 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 80 257 zł w 2023 roku
• 119 308 zł w 2022 roku
• 52 116 zł w 2021 roku
Organizacja Agencja artystyczna music station wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 11% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.