Organizacja konferencji i szczytów w obszarze energii odnawialnej, chemii i usług komunalnych.
Tworzenie platformy networkingowej dla liderów branży.
Wysokiej jakości programy z udziałem topowych ekspertów.
Zrównoważony rozwój i innowacje w organizowanych wydarzeniach.
Wsparcie dla zmian proekologicznych poprzez edukację i wymianę wiedzy.
FORTES Media Group to dynamiczna firma działająca na rynku europejskim, specjalizująca się w organizacji konferencji i szczytów w zakresie energii odnawialnej, chemii oraz usług komunalnych. Ich misją jest tworzenie wydarzeń, które angażują liderów branży i umożliwiają im wymianę wiedzy oraz nawiązywanie cennych kontaktów. Dzięki bogatemu portfolio wydarzeń, FORTES Media Group oferuje uczestnikom nie tylko możliwość poszerzenia horyzontów, ale także dostęp do najnowszych informacji na temat aktualnych trendów i wyzwań w branży. Oferując wyspecjalizowane sesje, wydarzenia te przyciągają wysokiej rangi ekspertów, zapewniając doskonałą platformę do dyskusji i współpracy. Organizacja wyróżnia się również dbałością o jakość oraz zrównoważony rozwój, co czyni ją liderem w swoim segmencie. FORTES Media ma na celu wspieranie innowacji oraz zrównoważonego rozwoju poprzez angażujące dyskusje i współpracę międzynarodową.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fortes media group osiągnęła 5 864 812 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 855 363 zł. Pozostałe przychody to 9448 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 788 192 zł.
Zysk netto wyniósł 3 067 171 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 932 406 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 864 812 zł w 2023 roku.
• 4 573 588 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 533 585 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 067 171 zł w 2023 roku.
• 2 783 499 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fortes media group wynosi 3,47 mln zł.
EBITDA Fortes media group wynosi 3,5 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fortes media group wynosi 17 775 107 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 596 549 zł a 42 940 393 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 887 553 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 775 107 zł w 2023 roku.
• 16 274 429 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fortes media group wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 692 232
zł.
Koszty operacyjne Fortes media group wyniosły 2 381 567
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
346 116 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 692 232 zł w 2023 roku
• 310 136 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
14.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fortes media group wyniosła 2 469 861 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 469 861 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 469 861 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 128 731 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 341 129 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 234 930 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 469 861 zł w 2023 roku.
• 2 840 335 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 124%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 144%.
Marża operacyjna wyniosła 59%.
Marża netto wyniosła 52%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 62.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 72 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fortes media group wyniosły 341 129 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 469 861 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 170 565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 341 129 zł w 2023 roku
• 51 836 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fortes media group wykazała przychody na poziomie 5 864 812 zł.
Organizacja zarobiła 3 383 051 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 315 880 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 067 171 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 157 940 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 315 880 zł w 2023 roku
• 286 650 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Fortes media group wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Nowak Mikołaj
posiada 97 udziałów, które stanowią 97% firmy.