SPRAWNY.MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000313890
NIP
7773078143
REGON
300905973

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,6 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
8,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
1,5 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
13,2 mln
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. WOLSZTYŃSKA, 5
Kod pocztowy
60-361
Rejestracja
2008-09-17
Rozpoczęcie działalności
2008-08-12
Kapitał zakładowy
102000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
Kontakt@sprawnymarketing.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST ZARZĄD JEDNOOSOBOWO. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZAWIESZENIA CZŁONKA LUB CZŁONKÓW ZARZĄDU W TEN SPOSÓB, ŻE NIE ZAWIESZONYM POZOSTAŁ TYLKO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU, WSPÓLNICY PRZYJMUJĄ, ŻE DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST ZARZĄD JEDNOOSOBOWO.
Opis
Sprawny Marketing to firma, która od 2008 roku aktywnie angażuje się w edukację orazwsparcie przedsiębiorstw w obszarze marketingu internetowego. Jej misją jest dostarczanie najwyższej jakości wiedzy oraz narzędzi, które umożliwiają efektywne działania marketingowe. Sprawny Marketing organizuje około 160 szkoleń rocznie, obejmujących kluczowe tematy takie jak Facebook, Instagram, LinkedIn, SEO, Google Ads oraz content marketing. Ponadto, firma jest organizatorem największej konferencji marketingowej w Polsce - I * marketing, a także wydaje branżowy magazyn sprawny.marketing o nakładzie 4000 egzemplarzy. Zespół Sprawnego Marketingu składa się z doświadczonych specjalistów, którzy łączą swoją pasję do marketingu z codzienną pracą. Ich połączenie umiejętności oraz zaangażowania sprawia, że podejmują się różnych działań, które wspierają rozwój marketingu w Polsce. Uczestniczą w wielu wydarzeniach branżowych, co pozwala im na bieżąco śledzić zmiany i nowinki w sektorze. Dzięki swojemu doświadczeniu oraz wiedzy, są w stanie nie tylko inspirować, ale i edukować swoich klientów, co przekłada się na ich sukcesy biznesowe.
W skrócie
  • Organizacja około 160 szkoleń rocznie z zakresu marketingu.
  • Organizowanie największej konferencji marketingowej w Polsce - I * marketing.
  • Wydawanie branżowego magazynu o nakładzie 4000 egzemplarzy.
  • Zespół ekspertów z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu internetowym.
  • Skupienie na dostarczaniu narzędzi i wiedzy dla efektywnych działań marketingowych.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sprawny.marketing osiągnęła 8 920 557 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 8 901 419 zł. Pozostałe przychody to 19 138 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 7 451 809 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 449 611 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 835 952 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 920 557 zł w 2023 roku.
• 6 296 416 zł w 2022 roku.
• 5 089 189 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 239 486 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 449 611 zł w 2023 roku.
• 141 857 zł w 2022 roku.
• 368 634 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Sprawny.marketing wynosi 13 151 856 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 406 376 zł a 22 301 393 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 668 486 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 151 856 zł w 2023 roku.
• 5 962 488 zł w 2022 roku.
• 5 958 386 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sprawny.marketing wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,023% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Sprawny.marketing wyniosła 2 566 725 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 424 363 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 142 362 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 566 725 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 875 168 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 691 557 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 216 175 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 566 725 zł w 2023 roku.
• 2 187 655 zł w 2022 roku.
• 1 860 325 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 77%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 19%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Sprawny.marketing wyniosły 691 557 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 566 725 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 853 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 691 557 zł w 2023 roku
• 591 055 zł w 2022 roku
• 405 582 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sprawny.marketing wykazała przychody na poziomie 8 920 557 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 627 929 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 178 318 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 449 611 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 28 211 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 178 318 zł w 2023 roku
• 6939 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Sprawny.marketing wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Berliński Bartosz posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Lech Cezary posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Frontczak Tomasz posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.