SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST ZARZĄD JEDNOOSOBOWO. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZAWIESZENIA CZŁONKA LUB CZŁONKÓW ZARZĄDU W TEN SPOSÓB, ŻE NIE ZAWIESZONYM POZOSTAŁ TYLKO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU, WSPÓLNICY PRZYJMUJĄ, ŻE DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST ZARZĄD JEDNOOSOBOWO.
Sprawny Marketing to firma, która od 2008 roku aktywnie angażuje się w edukację orazwsparcie przedsiębiorstw w obszarze marketingu internetowego. Jej misją jest dostarczanie najwyższej jakości wiedzy oraz narzędzi, które umożliwiają efektywne działania marketingowe. Sprawny Marketing organizuje około 160 szkoleń rocznie, obejmujących kluczowe tematy takie jak Facebook, Instagram, LinkedIn, SEO, Google Ads oraz content marketing. Ponadto, firma jest organizatorem największej konferencji marketingowej w Polsce - I * marketing, a także wydaje branżowy magazyn sprawny.marketing o nakładzie 4000 egzemplarzy.
Zespół Sprawnego Marketingu składa się z doświadczonych specjalistów, którzy łączą swoją pasję do marketingu z codzienną pracą. Ich połączenie umiejętności oraz zaangażowania sprawia, że podejmują się różnych działań, które wspierają rozwój marketingu w Polsce. Uczestniczą w wielu wydarzeniach branżowych, co pozwala im na bieżąco śledzić zmiany i nowinki w sektorze. Dzięki swojemu doświadczeniu oraz wiedzy, są w stanie nie tylko inspirować, ale i edukować swoich klientów, co przekłada się na ich sukcesy biznesowe.
W skrócie
Organizacja około 160 szkoleń rocznie z zakresu marketingu.
Organizowanie największej konferencji marketingowej w Polsce - I * marketing.
Wydawanie branżowego magazynu o nakładzie 4000 egzemplarzy.
Zespół ekspertów z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu internetowym.
Skupienie na dostarczaniu narzędzi i wiedzy dla efektywnych działań marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Sprawny.marketing osiągnęła 8 920 557 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 901 419 zł. Pozostałe przychody to 19 138 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 451 809 zł.
Zysk netto wyniósł 1 449 611 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 835 952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 920 557 zł w 2023 roku.
• 6 296 416 zł w 2022 roku.
• 5 089 189 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 239 486 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 449 611 zł w 2023 roku.
• 141 857 zł w 2022 roku.
• 368 634 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sprawny.marketing wynosi 13 151 856 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 406 376 zł a 22 301 393 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 668 486 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 151 856 zł w 2023 roku.
• 5 962 488 zł w 2022 roku.
• 5 958 386 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sprawny.marketing wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sprawny.marketing wyniosła 2 566 725 zł.
a
ktywa trwałe to 424 363 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 142 362 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 566 725 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 875 168 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 691 557 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 216 175 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 566 725 zł w 2023 roku.
• 2 187 655 zł w 2022 roku.
• 1 860 325 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 77%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sprawny.marketing wyniosły 691 557 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 566 725 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 853 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 691 557 zł w 2023 roku
• 591 055 zł w 2022 roku
• 405 582 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sprawny.marketing wykazała przychody na poziomie 8 920 557 zł.
Organizacja zarobiła 1 627 929 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 178 318 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 449 611 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 28 211 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 178 318 zł w 2023 roku
• 6939 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Sprawny.marketing wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.