Proscenium Media to firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze multimedialnejróżnorodnych wydarzeń oraz wynajmie i sprzedaży ekranów LED. Działa na rynku ponad 20 lat, co pozwoliło jej zdobyć cenne doświadczenie oraz zbudować szerokie portfolio zrealizowanych projektów. Organizacja angażuje się w obsługę koncertów, festiwali, konferencji oraz targów, zapewniając nowoczesne rozwiązania dostosowane do specyficznych potrzeb swoich klientów. Priorytetem Proscenium Media jest satysfakcja klienta, co realizowane jest poprzez indywidualne podejście do każdego zlecenia oraz profesjonalne doradztwo. W ofercie firmy znajdują się również usługi w zakresie nagłośnienia, oświetlenia, pokazów laserowych oraz digital signage, a także obsługi dronów. Dąży do zapewnienia najwyższej jakości usług, korzystając z nowoczesnego sprzętu od renomowanych producentów. Proscenium Media współpracuje z różnymi branżami, dostosowując się do wymagań rynku oraz oczekiwań klientów.
W skrócie
Wynajem i sprzedaż ekranów LED
Obsługa multimedialna wydarzeń, targów i konferencji
Usługi nagłośnienia i oświetlenia
Perspektywa doradcza i projektowa dla klientów
Pokazy dronów i digital signage
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Proscenium media osiągnęła 4 530 232 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 470 436 zł. Pozostałe przychody to 59 795 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 863 782 zł.
Zysk netto wyniósł 606 654 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 480 385 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 530 232 zł w 2022 roku.
• 1 913 597 zł w 2021 roku.
• 1 457 725 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 88 594 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 606 654 zł w 2022 roku.
• 66 851 zł w 2021 roku.
• 303 431 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Proscenium media wynosi 6 119 634 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
672 864 zł a 11 325 579 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 786 775 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 119 634 zł w 2022 roku.
• 1 761 011 zł w 2021 roku.
• 2 353 278 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Proscenium media wynosi 0,48%. To oznacza, że firma ma szansę 0,48% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,025% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,48% w 2022 roku.
• 0,38% w 2021 roku.
• 0,40% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Proscenium media wyniosła 3 634 555 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1 347 190 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 287 365 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 634 555 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 897 152 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 737 403 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 118 911 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 634 555 zł w 2022 roku.
• 3 845 167 zł w 2021 roku.
• 3 720 311 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Proscenium media wyniosły 2 737 403 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 634 555 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -196 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 737 403 zł w 2022 roku
• 3 554 669 zł w 2021 roku
• 3 496 664 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2022 roku
• 92% w 2021 roku
• 94% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Proscenium media wykazała przychody na poziomie 4 530 232 zł.
Organizacja zarobiła 673 798 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 67 144 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 606 654 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 191 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 67 144 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 3108 zł w 2020 roku