Smart-Up to firma specjalizująca się w organizacji wyjazdów motywacyjnych,integracji oraz różnorodnych wydarzeń dla firm. Jej oferta koncentruje się na tworzeniu niezapomnianych doświadczeń, które mają na celu wzmocnienie relacji w zespołach oraz wsparcie w realizacji celów biznesowych klientów. Smart-Up dąży do zapewnienia najwyższej jakości usług, oferując różnorodne opcje wyjazdowe, w tym zimowe aktywności w Alpach oraz wyjątkowe podróże do egzotycznych miejsc, takich jak Dubaj czy Szkocja. Klientami firmy są organizacje, które cenią sobie profesjonalizm oraz elastyczność w dostosowywaniu ofert do ich indywidualnych potrzeb. Smart-Up przywiązuje dużą wagę do społecznej odpowiedzialności biznesu, angażując się w działania wspierające lokalne inicjatywy i dbając o środowisko. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku, firma buduje zaufanie i przychylność swoich klientów przez maksymalne zaangażowanie w realizacji ich oczekiwań oraz bezpieczne i rzetelne podejście do organizacji wydarzeń.
W skrócie
Organizacja wyjazdów incentive
Tworzenie wydarzeń integracyjnych i team buildingowych
Wspieranie społecznej odpowiedzialności biznesu
Oferowanie różnorodnych destynacji dla wydarzeń
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Smart-up osiągnęła 238 060 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 238 060 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 82 551 zł.
Zysk netto wyniósł 155 509 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -283 045 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 238 060 zł w 2021 roku.
• 512 814 zł w 2020 roku.
• 1 653 237 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -20 861 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 155 509 zł w 2021 roku.
• 331 151 zł w 2020 roku.
• 381 446 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart-up wynosi 1 153 241 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
357 090 zł a 2 177 124 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -225 677 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 153 241 zł w 2021 roku.
• 2 208 428 zł w 2020 roku.
• 2 921 524 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smart-up wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,05% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smart-up wyniosła 538 458 zł.
a
ktywa obrotowe to 538 458 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 538 453 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 496 660 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 41 793 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -5925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 538 458 zł w 2021 roku.
• 762 833 zł w 2020 roku.
• 1 026 826 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 65%.
Marża netto wyniosła 65%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smart-up wyniosły 41 793 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 538 458 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -67 878 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 41 793 zł w 2021 roku
• 40 236 zł w 2020 roku
• 635 380 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2021 roku
• 5% w 2020 roku
• 62% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smart-up wykazała przychody na poziomie 238 060 zł.
Organizacja zarobiła 155 509 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 155 509 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku