SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI SĄ UPOWAŻNIENI: SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Delikatessen brand&design agency osiągnęła 125 540 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 500 zł. Pozostałe przychody to 102 040 zł.
Całkowite koszty wyniosły 326 724 zł.
Strata netto wyniosła 303 224 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -646 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 125 540 zł w 2022 roku.
• 248 397 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -176 402 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -303 224 zł w 2022 roku.
• -78 131 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Delikatessen brand&design agency wynosi 83 693 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 313 849 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 125 371 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 83 693 zł w 2022 roku.
• 387 491 zł w 2021 roku.
• 280 491 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Delikatessen brand&design agency wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 94 332
zł.
Koszty operacyjne Delikatessen brand&design agency wyniosły 200 514
zł.
Wynagrodzenia stanowią 47%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-7120 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 94 332 zł w 2022 roku
• 89 041 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
8.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
47% w 2022 roku
•
28% w 2021 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Delikatessen brand&design agency wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -381 964 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 481 349 zł w 2021 roku.
• 591 232 zł w 2021 roku.
Rentowność
Marża operacyjna wyniosła -753%.
Marża netto wyniosła -242%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -154.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -51.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -73 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 185 491 zł w 2021 roku
• 217 243 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
• 37% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Delikatessen brand&design agency wykazała przychody na poziomie 125 540 zł.
Organizacja zarobiła -303 224 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -303 224 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9723 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Delikatessen brand&design agency wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Delikatessen Agentur Für Marken Und Design Gmbh Z Siedzibą W Hamburgu W Niemczech
posiada 824 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 26.08.2014 jest
Delikatessen Agentur Für Marken Und Design Gmbh Z Siedzibą W Hamburgu W Niemczech
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.06.2013 do 26.08.2014
był Delikatessen Agentur Für Marken Und Design Gmbh Z Siedzibą W Hamburgu W Niemczech
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 18.09.2012 do 06.06.2013 najwięcej udziałów posiadał Delikatessen Agentur Für Marken Und Design Gmbh Z Siedzibą W Hamburgu W Niemczech. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
DELIKATESSEN BRAND&DESIGN AGENCY