"SMART DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000469432
NIP
7010388601
REGON
146786355

Podsumowanie

aktywa
743 tys.
przychód
705 tys.
zysk
210 tys.
wartość firmy
1,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FILTROWA, 81
Kod pocztowy
02-032
Rejestracja
2013-07-18
Rozpoczęcie działalności
2013-07-18
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNIKIEM UPRAWNIONYM DO REPREZENTACJI SPÓŁKI I PROWADZENIA JEJ SPRAW JEST KOMPLEMENTARIUSZ - SPÓŁKA "PL BIZRUNNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE, W IMIENIU KTÓREJ DZIAŁA ZARZĄD. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI "PL BIZRUNNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE UPRAWNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEDYNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU SPÓŁKI "PL BIZRUNNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE JEST PIOTR MURANTY.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "smart digital osiągnęła 704 685 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 704 671 zł. Pozostałe przychody to 14 zł.
Całkowite koszty wyniosły 494 302 zł.
Zysk netto wyniósł 210 369 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -3787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 704 685 zł w 2022 roku.
• 331 500 zł w 2021 roku.
• 433 509 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 46 462 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 210 369 zł w 2022 roku.
• 158 138 zł w 2021 roku.
• 123 971 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "smart digital wynosi 1 642 470 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 331 203 zł a 2 945 170 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 232 011 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 642 470 zł w 2022 roku.
• 1 026 984 zł w 2021 roku.
• 932 688 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "smart digital wyniosła 742 561 zł.
a
ktywa obrotowe to 428 801 zł.
u
działy (akcje) własne to 313 760 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 742 561 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 441 603 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 300 958 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 100 916 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 742 561 zł w 2022 roku.
• 495 112 zł w 2021 roku.
• 416 029 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 33%.
Marża netto wyniosła 30%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "smart digital wyniosły 300 958 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 742 561 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3967 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 300 958 zł w 2022 roku
• 263 870 zł w 2021 roku
• 218 963 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 15.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2022 roku
• 53% w 2021 roku
• 53% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "smart digital wykazała przychody na poziomie 704 685 zł.
Organizacja zarobiła 232 102 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 733 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 210 369 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4347 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 733 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "smart digital wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki