SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Smartbrands Alliance to firma, która koncentruje się na dostarczaniu klientomwysokiej jakości zdrowych przekąsek oraz produktów prozdrowotnych. W swojej ofercie posiada szeroki asortyment, w tym warzywne chipsy, przekąski białkowe, produkty z alg morskich, ekologiczne herbaty oraz napoje na bazie baobabu. Działając na rynku, Smartbrands selekcjonuje swoje produkty z myślą o konsumentach, którzy poszukują nie tylko smaku, lecz także wartości odżywczych. Celem firmy jest wypełnienie lukę w ofercie dostępnych na rynku zdrowych przysmaków, które cechują się dobrym składem i korzystnym wpływem na zdrowie. Smartbrands Alliance dąży do kreowania nowej jakości w zdrowym żywieniu, świadomego wyboru składników oraz promowania zdrowych nawyków żywieniowych wśród klientów. Główną ideą firmy jest dostarczenie produktów, które nie tylko spełniają wymagania smakowe, ale także przyczyniają się do lepszego samopoczucia i zdrowia użytkowników.
W skrócie
Dystrybucja zdrowych przekąsek i produktów prozdrowotnych
Asortyment obejmuje warzywne chipsy i produkty na bazie alg
Oferuje ekologiczne herbaty oraz napoje z baobabu
Selekcja produktów z myślą o smaku i wartości odżywczej
Kreowanie nowej jakości w zdrowym żywieniu
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Smartbrands alliance osiągnęła 3 819 585 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 788 554 zł. Pozostałe przychody to 31 032 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 395 288 zł.
Zysk netto wyniósł 393 266 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 490 609 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 819 585 zł w 2023 roku.
• 2 552 137 zł w 2022 roku.
• 2 912 597 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 47 645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 393 266 zł w 2023 roku.
• 221 116 zł w 2022 roku.
• 277 260 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smartbrands alliance wynosi 4 624 085 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
504 631 zł a 9 548 963 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 586 532 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 624 085 zł w 2023 roku.
• 2 952 998 zł w 2022 roku.
• 3 439 542 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smartbrands alliance wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smartbrands alliance wyniosła 868 357 zł.
a
ktywa obrotowe to 868 357 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 868 357 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 672 842 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 195 515 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 71 891 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 868 357 zł w 2023 roku.
• 698 628 zł w 2022 roku.
• 716 333 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 45%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 58%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smartbrands alliance wyniosły 195 515 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 868 357 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -19 946 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 195 515 zł w 2023 roku
• 209 151 zł w 2022 roku
• 197 972 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2023 roku
• 30% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smartbrands alliance wykazała przychody na poziomie 3 819 585 zł.
Organizacja zarobiła 434 917 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 41 651 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 393 266 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3724 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 41 651 zł w 2023 roku
• 24 945 zł w 2022 roku
• 27 955 zł w 2021 roku
Organizacja Smartbrands alliance wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Passerat De La Chapelle Olivier Marie Joseph
posiada 48 udziałów, które stanowią 96% firmy.