SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŚLI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA W JEJ IMIENIU DOKUMENTÓW UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE
Organizacja Upl marketing osiągnęła 575 531 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 575 531 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 550 662 zł.
Zysk netto wyniósł 24 869 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 256 294 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 575 531 zł w 2021 roku.
• 16 736 zł w 2020 roku.
• 62 943 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 34 288 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 869 zł w 2021 roku.
• -2717 zł w 2020 roku.
• -43 707 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Upl marketing wynosi 536 109 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
52 946 zł a 1 438 827 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 228 907 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 536 109 zł w 2021 roku.
• 45 451 zł w 2020 roku.
• 78 294 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Upl marketing wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2021 roku.
• 0,15% w 2020 roku.
• 0,16% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Upl marketing wyniosła 515 759 zł.
a
ktywa trwałe to 194 059 zł.
a
ktywa obrotowe to 321 700 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 515 759 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 70 595 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 445 164 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 51 831 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 515 759 zł w 2021 roku.
• 435 612 zł w 2020 roku.
• 412 096 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 62.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Upl marketing wyniosły 445 164 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 515 759 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 40 755 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 445 164 zł w 2021 roku
• 389 886 zł w 2020 roku
• 363 654 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2021 roku
• 90% w 2020 roku
• 88% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Upl marketing wykazała przychody na poziomie 575 531 zł.
Organizacja zarobiła 24 869 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 869 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku