Neolight to jedna z pionierskich agencji reklamowych działających w obszarzeDigital-Out-Of-Home w Polsce, która od 2008 roku specjalizuje się w cyfrowej reklamie zewnętrznej. Główna oferta firmy obejmuje kompleksową organizację kampanii reklamowych na własnych ekranach LED, które znajdują się w Trójmieście oraz na wieluset zewnętrznych nośnikach w całym kraju. Dzięki posiadaniu rozbudowanej sieci ekranów w popularnych lokalizacjach, Neolight zapewnia wyjątkową widoczność reklam, docierając do ponad 15 milionów odbiorców każdego dnia. Co więcej, firma ma na koncie ponad 90 tys. kampanii miesięcznie i potrafi efektywnie zorganizować dużej skali projekty marketingowe, kierując się indywidualnymi potrzebami klientów. Neolight wyróżnia się również profesjonalnym podejściem do promocji, co czyni ją godnym partnerem w zakresie reklamy elektronicznej. Działa na rynku od 15 lat, zdobywając zaufanie wielu znanych marek, takich jak Lexus, iRobot czy Leroy Merlin, co stanowi dowód na skuteczność stosowanych przez nią strategii reklamowych.
W skrócie
Organizacja kampanii reklamowych na ekranach LED w całej Polsce.
Sieć własnych nośników elektronicznych w Trójmieście oraz wielu innych miastach.
Dotarcie do ponad 15 milionów odbiorców dziennie.
Realizacja ponad 90 tys. kampanii miesięcznie.
Wieloletnie doświadczenie w organizacji dużych projektów ogólnopolskich.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Neolight osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -126 103 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2920 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• -79 372 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Neolight wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -143 622 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Neolight wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,62% w 2022 roku.
• 1,92% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Neolight wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -170 956 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 37 170 zł w 2022 roku.
• 37 170 zł w 2021 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 552 332 zł w 2022 roku
• 552 332 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 1486% w 2022 roku
• 1486% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Neolight wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -515 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku