Urban Advertising Brands to firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku reklamowym,specjalizująca się w szerokim zakresie usług związanych z identyfikacją wizualną, projektowaniem opakowań oraz produkcją materiałów graficznych. Zespół kreatywnych profesjonalistów oferuje kompleksowe rozwiązania marketingowe, które są na bieżąco dostosowywane do aktualnych trendów. Działania firmy obejmują projektowanie etykiet, logo, a także gadżetów reklamowych i upominków. Urban Advertising Brands wyróżnia się umiejętnością realizacji nietypowych zleceń, co przynosi zespołowi satysfakcję i pozwala na wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Firma również zajmuje się pełną obsługą kampanii reklamowych, obejmujących różnorodne kanały komunikacji, takie jak internet, prasa czy outdoor. Współpraca z największymi operatorami rynku reklamy oraz drukarniami pozwala na efektywne oraz terminowe dostarczanie wysokiej jakości usług i materiałów. Realizowane projekty są kompleksowe od etapu koncepcji po finalizację, z dodatkowym naciskiem na działania w obszarze PR wydarzeń oraz budowaniu obecności w mediach społecznościowych i e-sklepach.
W skrócie
Identyfikacja wizualna i design opakowań
Produkcja gadżetów reklamowych i upominków
Kompleksowa produkcja poligraficzna
Zarządzanie kampaniami reklamowymi w różnych mediach
Obsługa PR wydarzeń i projektów specjalnych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Urban advertising brands osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 4991 zł w 2021 roku.
• 53 552 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• -7072 zł w 2021 roku.
• 15 500 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Urban advertising brands wynosi 3965 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 21 147 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 43 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3965 zł w 2022 roku.
• 7293 zł w 2021 roku.
• 106 971 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Urban advertising brands wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Urban advertising brands wyniosła 36 628 zł.
a
ktywa obrotowe to 36 628 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 36 628 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5287 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 341 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 36 628 zł w 2022 roku.
• 36 628 zł w 2021 roku.
• 42 996 zł w 2020 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Urban advertising brands wyniosły 31 341 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 36 628 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6268 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 341 zł w 2022 roku
• 31 341 zł w 2021 roku
• 30 637 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2022 roku
• 86% w 2021 roku
• 71% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Urban advertising brands wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku