SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Digital marketing services osiągnęła 59 938 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 59 937 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 119 657 zł.
Strata netto wyniosła 59 720 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 19 979 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 59 938 zł w 2022 roku.
• 119 666 zł w 2021 roku.
• 108 698 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -19 907 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -59 720 zł w 2022 roku.
• 6585 zł w 2021 roku.
• -39 289 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital marketing services wynosi 39 959 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 149 846 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 320 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 39 959 zł w 2022 roku.
• 106 116 zł w 2021 roku.
• 72 465 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital marketing services wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,052% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Digital marketing services wyniosły 72 205
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 24 399 zł w 2021 roku
• 58 507 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
24% w 2021 roku
•
41% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital marketing services wyniosła 37 794 zł.
a
ktywa obrotowe to 37 794 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 37 794 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -87 430 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 125 224 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 598 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 37 794 zł w 2022 roku.
• 43 845 zł w 2021 roku.
• 66 669 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -158%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła -20%.
Marża netto wyniosła -100%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -52.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -33.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digital marketing services wyniosły 125 224 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 37 794 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 331%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 41 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 125 224 zł w 2022 roku
• 71 555 zł w 2021 roku
• 100 957 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 331% w 2022 roku
• 163% w 2021 roku
• 151% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digital marketing services wykazała przychody na poziomie 59 938 zł.
Organizacja zarobiła -59 720 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -59 720 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku