Dostosowanie usług do indywidualnych potrzeb klienta
Obsługa różnorodnych branż
Netbranding Group to agencja brandingowa działająca na rynku polskim, specjalizująca się w kompleksowym budowaniu oraz odświeżaniu wizerunku marek. Oferują szeroki wachlarz usług związanych z brandingiem oraz rebrandingiem, obejmujących zarówno nowo powstające firmy, jak i istniejące marki, które pragną zmienić swój wizerunek. W ofercie znajdują się takie usługi jak projektowanie logotypów, naming, a także stworzenie strategii marketingowych oraz identyfikacji wizualnej. Netbranding Group wyróżnia się podejściem dostosowanym do indywidualnych potrzeb klientów, co pozwala na kreowanie unikalnych rozwiązań dopasowanych do charakteru branży i specyfiki działalności. Agencja obsługuje różnorodne sektory, od biur podróży po firmy transportowe, oferując projekty z zakresu identyfikacji wizualnej, grafiki internetowej oraz strategii obecności w mediach społecznościowych. Dzięki profesjonalizmowi i kreatywności, zespół Netbranding Group zdobył liczne nagrody, co świadczy o wysokiej jakości ich usług.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Netbranding group osiągnęła 36 954 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 36 954 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 49 916 zł.
Strata netto wyniosła 12 962 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9239 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 36 954 zł w 2022 roku.
• 53 969 zł w 2021 roku.
• 64 166 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3241 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -12 962 zł w 2022 roku.
• 4866 zł w 2021 roku.
• 13 697 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Netbranding group wynosi 34 667 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 92 385 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8667 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 34 667 zł w 2022 roku.
• 76 046 zł w 2021 roku.
• 113 670 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Netbranding group wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5382
zł.
Koszty operacyjne Netbranding group wyniosły 49 916
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1346 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5382 zł w 2022 roku
• 6477 zł w 2021 roku
• 17 877 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2022 roku
•
13% w 2021 roku
•
36% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Netbranding group wyniosła 37 448 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 9500 zł.
a
ktywa obrotowe to 27 948 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 38 201 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 14 128 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 24 073 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 37 448 zł w 2022 roku.
• 43 828 zł w 2021 roku.
• 25 723 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -92%.
Marża operacyjna wyniosła -35%.
Marża netto wyniosła -35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Netbranding group wyniosły 24 073 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 37 448 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6018 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 24 073 zł w 2022 roku
• 16 356 zł w 2021 roku
• 4251 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Netbranding group wykazała przychody na poziomie 36 954 zł.
Organizacja zarobiła -12 962 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -12 962 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 640 zł w 2021 roku
• 691 zł w 2020 roku