NETBRANDING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000790489
NIP
9462689555
REGON
383625016

Podsumowanie

aktywa
37 tys.
przychód
37 tys.
zysk
-13 tys.
wartość firmy
35 tys.
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. FREZERÓW, 3
Kod pocztowy
20-209
Rejestracja
2019-06-12
Rozpoczęcie działalności
2019-06-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.netbrandinggroup.pl
Email
biuro@netbranding.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Netbranding group osiągnęła 36 954 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 36 954 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 49 916 zł.
Strata netto wyniosła 12 962 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 9239 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 36 954 zł w 2022 roku.
• 53 969 zł w 2021 roku.
• 64 166 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3241 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -12 962 zł w 2022 roku.
• 4866 zł w 2021 roku.
• 13 697 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Netbranding group wynosi 34 667 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 92 385 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8667 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 34 667 zł w 2022 roku.
• 76 046 zł w 2021 roku.
• 113 670 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Netbranding group wyniosła 37 448 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 9500 zł.
a
ktywa obrotowe to 27 948 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 38 201 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 14 128 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 24 073 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 37 448 zł w 2022 roku.
• 43 828 zł w 2021 roku.
• 25 723 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -92%.
Marża operacyjna wyniosła -35%.
Marża netto wyniosła -35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Netbranding group wyniosły 24 073 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 37 448 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6018 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 24 073 zł w 2022 roku
• 16 356 zł w 2021 roku
• 4251 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Netbranding group wykazała przychody na poziomie 36 954 zł.
Organizacja zarobiła -12 962 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -12 962 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 640 zł w 2021 roku
• 691 zł w 2020 roku

Organizacja Netbranding group wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 27% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 31% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Leonarcik Karolina posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.