SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST: - PREZES ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z WICEPREZESEM ZARZĄDU LUB INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU - DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, - W PRZYPADKU NIEDZIAŁANIA PREZESA ZARZĄDU, WICEPREZES ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB PROKURENTEM - DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE
Organizacja Agencja reklamowa point4art osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3878 zł.
Strata netto wyniosła 3878 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2504 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• -1169 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -518 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3878 zł w 2023 roku.
• -2854 zł w 2022 roku.
• -13 741 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa point4art wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1669 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa point4art wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa point4art wyniosła 32 229 zł.
a
ktywa obrotowe to 32 229 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 32 229 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -164 555 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 196 784 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3976 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 32 229 zł w 2023 roku.
• 38 547 zł w 2022 roku.
• 43 164 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa point4art wyniosły 196 784 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 32 229 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 611%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5391 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 196 784 zł w 2023 roku
• 199 224 zł w 2022 roku
• 200 987 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 354.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 611% w 2023 roku
• 517% w 2022 roku
• 466% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa point4art wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -3878 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3878 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Gajewski Piotr
posiada 100 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Pyka Mariola
posiada 100 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Gajewski Piotr (33% udziałów)
• Pyka Mariola (33% udziałów)
• Mieszkowski Grzegorz (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.01.2008 do 03.07.2012:
• Gajewski Piotr (25% udziałów)
• Pyka Mariola (25% udziałów)
• Mieszkowski Grzegorz (25% udziałów)
• Lechowski Tomasz (25% udziałów)
Podobne organizacje do AGENCJA REKLAMOWA POINT4ART