SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ. DO REPREZENTOWANIA KOMPLEMENTARIUSZA UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE JOLANTA LEWICKA - PREZES ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA ŁUKASZ MENDYK - CZŁONEK ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA
Reklama Li Parie to agencja reklamowa, która powstała w 2007 roku i z powodzeniemoperuje na rynku usług eventowych oraz promocji. Specjalizuje się w kompleksowej organizacji różnorodnych imprez firmowych, takich jak konferencje dla dystrybutorów, strategiczne spotkania biznesowe, a także pokazy mody. Konsumenci mogą liczyć na pełne wsparcie na każdym etapie organizacji, co czyni agencję kluczowym partnerem w realizacji wydarzeń. W ramach swojej działalności agencja oferuje również usługi związane z produkcją materiałów wideo, podkreślając wizualny aspekt prezentowanych projektów. Dodatkowo, Reklama Li Parie wyróżnia się na rynku poprzez przygotowywanie spersonalizowanych ofert upominków świątecznych, które są idealnie dopasowane do potrzeb klientów na różne okazje, takie jak Boże Narodzenie czy Mikołajki. Takie podejście sprawia, że agencja jest ceniona przez odbiorców, którzy szukają indywidualnych rozwiązań w zakresie promocji i organizacji eventów.
W skrócie
Kompleksowa organizacja imprez firmowych i konferencji
Produkcja materiałów wideo
Spersonalizowane oferty upominków świątecznych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Reklama li parie osiągnęła 1 749 173 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 749 173 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 751 137 zł.
Strata netto wyniosła 1964 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 477 943 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 749 173 zł w 2019 roku.
• 1 455 315 zł w 2018 roku.
• 793 287 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2474 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1964 zł w 2019 roku.
• -4033 zł w 2018 roku.
• -6911 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Reklama li parie wynosi 1 166 115 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 4 372 932 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 318 629 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 166 115 zł w 2019 roku.
• 970 210 zł w 2018 roku.
• 528 858 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Reklama li parie wynosi 0,37%. To oznacza, że firma ma szansę 0,37% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,035% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,37% w 2019 roku.
• 0,47% w 2018 roku.
• 0,30% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Reklama li parie wyniosła 431 523 zł.
a
ktywa obrotowe to 431 523 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 431 523 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -226 452 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 657 975 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -115 373 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 431 523 zł w 2019 roku.
• 582 922 zł w 2018 roku.
• 662 268 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Reklama li parie wyniosły 657 975 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 431 523 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 152%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -112 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 657 975 zł w 2019 roku
• 807 410 zł w 2018 roku
• 882 724 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 152% w 2019 roku
• 139% w 2018 roku
• 133% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Reklama li parie wykazała przychody na poziomie 1 749 173 zł.