CALISIA BUS & TRUCK to firma specjalizująca się w przewozie osób zarówno w kraju, jak i za granicą. Oferując usługi przewozów autokarowych oraz wynajmu busów i autokarów, firma zapewnia komfortowe i bezpieczne podróże dla swoich klientów. W ofercie dostępne są nowoczesne pojazdy, które wyposażone są w udogodnienia takie jak klimatyzacja, lodówka, barek oraz systemy multimedialne, co czyni podróż przyjemną i расслабiającą. CALISIA BUS & TRUCK jako licencjonowany przewoźnik przestrzega wszystkich regulacji transportowych Unii Europejskiej, co gwarantuje bezpieczeństwo w trakcie podróży. Misją firmy jest zapewnienie klientów, że podróżowanie z nimi to nie tylko komfort, ale również przyjemność z odkrywania nowych miejsc w kraju i Europie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Calisia bus & truck osiągnęła 2 428 403 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 428 403 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 165 930 zł.
Zysk netto wyniósł 262 473 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 346 915 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 428 403 zł w 2024 roku.
• 1 153 279 zł w 2023 roku.
• 679 926 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 37 496 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 262 473 zł w 2024 roku.
• 108 510 zł w 2023 roku.
• 120 830 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Calisia bus & truck wynosi 289 tys. zł.
EBITDA Calisia bus & truck wynosi 486 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Calisia bus & truck wynosi 3 086 828 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
417 999 zł a 6 071 009 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 439 991 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 086 828 zł w 2024 roku.
• 1 424 187 zł w 2023 roku.
• 1 068 769 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Calisia bus & truck wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 293 740
zł.
Koszty operacyjne Calisia bus & truck wyniosły 2 139 316
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
41 963 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 293 740 zł w 2024 roku
• 168 521 zł w 2023 roku
• 61 290 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2024 roku
•
16% w 2023 roku
•
11% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Calisia bus & truck wyniosła 755 550 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 96 588 zł.
a
ktywa obrotowe to 658 961 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 755 550 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 557 333 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 198 217 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 105 260 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 755 550 zł w 2024 roku.
• 949 019 zł w 2023 roku.
• 653 351 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Calisia bus & truck wyniosły 198 217 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 755 550 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26 954 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 198 217 zł w 2024 roku
• 653 959 zł w 2023 roku
• 477 130 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2024 roku
• 69% w 2023 roku
• 73% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Calisia bus & truck wykazała przychody na poziomie 2 428 403 zł.
Organizacja zarobiła 288 432 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 25 959 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 262 473 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3708 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 25 959 zł w 2024 roku
• 10 732 zł w 2023 roku
• 10 129 zł w 2022 roku
Organizacja Calisia bus & truck wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 4%.