SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, O ILE PROKURA ZOSTAŁA USTANOWIONA.
Organizacja konferencji TECH-DAY w branży tworzyw sztucznych.
Prezentacja nowoczesnych rozwiązań surowcowych.
Wymiana doświadczeń i dyskusja nad wyzwaniami branży.
Integracja przedstawicieli różnych sektorów przemysłowych.
Organizacja wykładów prowadzonych przez ekspertów z branży.
MARKETING PHARMA GROUP to organizacja koncentrująca się na branży tworzyw sztucznych oraz ochrony środowiska. Głównym wydarzeniem, które organizuje, jest konferencja TECH-DAY, zaplanowana na 20 września 2023 roku w Warszawie, w Stadionie Narodowym. Celem konferencji jest prezentacja nowoczesnych rozwiązań surowcowych przez dostawców z branży oraz umożliwienie wymiany doświadczeń wśród uczestników, co przyczynia się do wzrostu efektywności różnych sektorów przemysłowych takich jak motoryzacja, elektronika, medycyna i opakowania. Program wydarzenia obejmuje wykłady ekspertów, którzy prezentują innowacyjne podejścia i rozwiązania, poruszając jednocześnie wyzwania, przed którymi staje branża tworzyw sztucznych, w tym zagadnienia związane z recyklingiem oraz zrównoważonym rozwojem. Uczestnicy mają możliwość nawiązywania kontaktów oraz współpracy, co jest kluczowym elementem integracji branży, a także odpowiedzią na potrzeby rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Marketing pharma group osiągnęła 2 307 686 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 298 706 zł. Pozostałe przychody to 8980 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 240 695 zł.
Zysk netto wyniósł 58 011 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 576 921 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 307 686 zł w 2022 roku.
• 1 136 086 zł w 2021 roku.
• 833 553 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 58 011 zł w 2022 roku.
• -16 105 zł w 2021 roku.
• 60 927 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing pharma group wynosi 64 tys. zł.
EBITDA Marketing pharma group wynosi 89 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing pharma group wynosi 1 851 221 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
80 720 zł a 5 769 215 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 461 906 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 851 221 zł w 2022 roku.
• 794 602 zł w 2021 roku.
• 848 699 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing pharma group wynosi 0,21%. To oznacza, że firma ma szansę 0,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,052% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,21% w 2022 roku.
• 0,20% w 2021 roku.
• 0,05% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Marketing pharma group wyniosły 2 234 939
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 2732 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing pharma group wyniosła 781 963 zł.
a
ktywa trwałe to 26 963 zł.
a
ktywa obrotowe to 755 001 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 781 963 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 107 626 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 674 337 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 194 293 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 781 963 zł w 2022 roku.
• 483 722 zł w 2021 roku.
• 511 103 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing pharma group wyniosły 674 337 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 781 963 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 168 584 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 674 337 zł w 2022 roku
• 434 107 zł w 2021 roku
• 445 383 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2022 roku
• 90% w 2021 roku
• 87% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing pharma group wykazała przychody na poziomie 2 307 686 zł.
Organizacja zarobiła 64 026 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6015 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 58 011 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1504 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6015 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 6016 zł w 2020 roku
Organizacja Marketing pharma group wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.04%.