SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST TAKŻE KAŻDY Z PROKURENTÓW JEDNOOSOBOWO.
POP Time Sp. z o.o. jest wiodącym producentem i dostawcą materiałów POS, które mająna celu wspieranie promocji oraz sprzedaży produktów w punktach sprzedaży. Firma ma swoje korzenie w branży produkcyjnej, a jej działalność sięga już 20 lat, co przekłada się na bogate doświadczenie oraz umiejętności w tworzeniu dedykowanych rozwiązań reklamowych. POP Time specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz dystrybucji szerokiej gamy materiałów POS, w tym uchwytów, stojaków, ramek i osłon, które przyciągają uwagę klientów i ułatwiają skuteczne eksponowanie produktów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnego parku maszynowego oraz innowacyjnym technologiom, POP Time gwarantuje wysoką jakość swoich produktów oraz ich zdolność do przystosowywania się do różnorodnych potrzeb klientów. Firma posiada w swojej ofercie także ekologiczne rozwiązania, wpisujące się w aktualne trendy zrównoważonego rozwoju. Ciągłe poszerzanie asortymentu (ponad 1000 produktów dostępnych w ofercie) oraz dostosowywanie usług do indywidualnych potrzeb klientów sprawia, że POP Time wyróżnia się na tle konkurencji.
W skrócie
Produkcja i dystrybucja materiałów POS
Szeroka oferta produktów, w tym uchwyty i stojaki
Ekologiczne rozwiązania w ofercie
Ponad 20-letnie doświadczenie na rynku
Nowoczesny park maszynowy
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Pop time osiągnęła 2 616 436 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 614 363 zł. Pozostałe przychody to 2073 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 551 233 zł.
Zysk netto wyniósł 63 130 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -226 639 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 616 436 zł w 2023 roku.
• 2 420 700 zł w 2022 roku.
• 3 011 520 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -37 176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 63 130 zł w 2023 roku.
• -165 700 zł w 2022 roku.
• -40 569 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pop time wynosi 3 101 792 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
631 304 zł a 6 541 091 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -338 866 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 101 792 zł w 2023 roku.
• 2 764 947 zł w 2022 roku.
• 3 283 102 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pop time wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pop time wyniosła 1 704 800 zł.
a
ktywa trwałe to 144 253 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 560 546 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 704 800 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 473 306 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 231 494 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -75 547 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 704 800 zł w 2023 roku.
• 1 765 652 zł w 2022 roku.
• 1 944 338 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pop time wyniosły 231 494 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 704 800 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -23 452 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 231 494 zł w 2023 roku
• 230 789 zł w 2022 roku
• 243 775 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
• 13% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pop time wykazała przychody na poziomie 2 616 436 zł.
Organizacja zarobiła 63 130 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 63 130 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9234 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Pop time wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Fedorek Milan
posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.