Store-Media to firma z 20-letnim doświadczeniem w branży mediowej, któraspecjalizuje się w sprzedaży przestrzeni reklamowej w internecie oraz realizacji skutecznych kampanii online. Założona przez dwóch pasjonatów marketingu cyfrowego, Grzegorza Sieniawskiego i Patrycję Żach-Dobrzyńską, firma łączy ich zawodowe doświadczenie w telewizji, radiu oraz digital marketingu. Store-Media wyróżnia się na rynku dzięki szerokiemu zapleczu wiedzy o rynku mediowym, umiejętności efektywnej realizacji kampanii oraz bogatej sieci kontaktów z wydawcami i domami mediowymi. Firma proponuje różnorodne usługi reklamowe, w tym kampanie displayowe, email marketing, mobilny marketing oraz video marketing, co daje możliwość dotarcia do różnych grup docelowych z odpowiednią treścią. Dzięki przejrzystym zasadom współpracy, klienci mają dostęp do bieżących informacji o postępach kampanii, co świadczy o transparentności działań. Zespół Store-Media jest zdeterminowany, aby przekształcać zamierzenia klientów w rzeczywiste zyski.
W skrócie
Sprzedaż przestrzeni reklamowej w internecie
Realizacja kampanii online z różnorodnymi formami reklamy
Ścisła współpraca z wydawcami i domami mediowymi
Transparentność i raportowanie wyników kampanii
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Store-media osiągnęła 3 434 105 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 434 105 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 872 339 zł.
Zysk netto wyniósł 561 767 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 717 053 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 434 105 zł w 2023 roku.
• 2 192 541 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 280 883 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 561 767 zł w 2023 roku.
• 505 399 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Store-media wynosi 5 248 001 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
711 532 zł a 8 585 263 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 624 001 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 248 001 zł w 2023 roku.
• 3 866 087 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Store-media wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Store-media wyniosła 1 701 754 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 701 754 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 701 754 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 948 709 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 753 045 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 850 877 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 701 754 zł w 2023 roku.
• 951 626 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Store-media wyniosły 753 045 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 701 754 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 376 522 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 753 045 zł w 2023 roku
• 441 228 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2023 roku
• 46% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Store-media wykazała przychody na poziomie 3 434 105 zł.
Organizacja zarobiła 618 515 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 56 748 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 561 767 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 28 374 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 56 748 zł w 2023 roku
• 50 153 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Store-media wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.06%.