Kolorowe Media to dynamicznie rozwijająca się organizacja, która prowadzi AkademięMiasta Dzieci – platformę oferującą kursy online dla rodziców i dzieci. Jej celem jest wsparcie rodzin w radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z wychowaniem dzieci w erze cyfrowej. Akademia skupia się na kluczowych problemach, takich jak uzależnienie od gier, brak motywacji do nauki oraz depresje wśród dzieci i młodzieży. Pod przewodnictwem Wojciecha Eichelbergera, uznanego psychologa, edukacja przez Akademię opiera się na solidnych badaniach oraz praktycznych przykładach, co czyni ją unikalnym wsparciem dla rodziców w ich codziennych zmaganiach. Oferowane kursy pozwalają rodzicom na zdobycie praktycznej wiedzy, która jest łatwa do wdrożenia w życie. Organizacja dostarcza także e-booki, które uzupełniają ofertę edukacyjną, a wszystkie materiały dostępne są 24/7, co daje elastyczność w nauce.
W skrócie
Kursy online dla rodziców dotyczące uzależnienia dzieci od gier
Szkolenia na temat depresji dzieci i młodzieży prowadzone przez specjalistów
Ćwiczenia na rozwijanie koncentracji i uważności u dzieci
Edukacyjne e-booki wspierające rozwój rodzin
Dostęp do materiałów 24/7 z różnorodnymi tematami wychowawczymi
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Kolorowe media osiągnęła 533 707 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 533 707 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 526 592 zł.
Zysk netto wyniósł 7114 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 18 763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 533 707 zł w 2023 roku.
• 496 631 zł w 2022 roku.
• 739 529 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 255 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7114 zł w 2023 roku.
• -57 025 zł w 2022 roku.
• 61 187 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kolorowe media wynosi 1 265 417 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
71 144 zł a 4 699 492 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 25 417 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 265 417 zł w 2023 roku.
• 1 206 907 zł w 2022 roku.
• 1 656 353 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kolorowe media wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,58% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kolorowe media wyniosła 1 617 475 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 867 752 zł.
a
ktywa obrotowe to 749 724 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 617 475 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 174 873 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 442 602 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 85 262 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 617 475 zł w 2023 roku.
• 1 603 923 zł w 2022 roku.
• 1 707 100 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kolorowe media wyniosły 442 602 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 617 475 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 69 412 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 442 602 zł w 2023 roku
• 436 164 zł w 2022 roku
• 482 317 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kolorowe media wykazała przychody na poziomie 533 707 zł.
Organizacja zarobiła 8067 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 953 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7114 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 159 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 953 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 584 zł w 2021 roku
Organizacja Kolorowe media wykazała zysk netto większy niż 48% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 52% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.009%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 48% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 52% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.009%.