Mediacube Click to firma, która specjalizuje się w monetizacji treści na YouTubeoraz innych platformach. Oferują kompleksowe usługi mające na celu wsparcie twórców internetowych w maksymalizowaniu przychodów z ich materiałów wideo. Wykorzystując narzędzie Content ID, firma identyfikuje nielegalne powtórzenia treści swoich partnerów i zapewnia, że zyski z tych materiałów trafiają do prawowitych właścicieli. Zespół Mediacube Click nie tylko monitoruje i rozwiązuje problemy związane z kontami YouTube, ale także pomaga twórcom w optymalizacji metadanych oraz wzbogacaniu treści, co przyczynia się do lepszej widoczności w wyszukiwarkach. Dzięki usługom głosowym i wspólnej produkcji treści, firma przyciąga widzów na całym świecie. MediCube wyróżnia się również możliwością szybkiego wypłacania zarobków, oferując różnorodne metody płatności, co czyni ich ofertę niezwykle atrakcyjną dla twórców zajmujących się monetizacją treści. Zespół Mediacube Click ściśle współpracuje z twórcami, aby wypracować optymalną strategię wzrostu oraz rozwoju ich kanałów, co przekłada się na znaczną liczbę wyświetleń – miesięcznie jest to ponad 2,5 miliarda.
W skrócie
Monetyzacja treści wideo na YouTube i innych platformach.
Narzędzie Content ID do wykrywania i zarabiania na nielegalnych reuploadach.
Wsparcie w optymalizacji metadanych i produkcji treści.
Szybkie wypłaty zysków przez różne metody płatności.
Bezpośrednia współpraca z twórcami w celu rozwoju kanałów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mediacube click osiągnęła 8 832 625 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 832 625 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 601 084 zł.
Zysk netto wyniósł 231 541 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 944 208 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 832 625 zł w 2023 roku.
• 1 950 907 zł w 2022 roku.
• 451 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 77 180 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 231 541 zł w 2023 roku.
• 110 357 zł w 2022 roku.
• -13 401 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediacube click wynosi 7 064 704 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
250 122 zł a 22 081 564 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 354 901 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 064 704 zł w 2023 roku.
• 1 818 497 zł w 2022 roku.
• 301 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mediacube click wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,025% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediacube click wyniosła 2 388 883 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 388 883 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 388 883 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 333 497 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 055 387 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 796 294 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 388 883 zł w 2023 roku.
• 463 262 zł w 2022 roku.
• 32 020 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 69%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediacube click wyniosły 2 055 387 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 388 883 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 685 129 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 055 387 zł w 2023 roku
• 361 306 zł w 2022 roku
• 40 421 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 126% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediacube click wykazała przychody na poziomie 8 832 625 zł.
Organizacja zarobiła 261 344 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 29 803 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 231 541 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9934 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 29 803 zł w 2023 roku
• 14 318 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Mediacube click wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Mediacube Worldwide Ltd
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 18.02.2022 jest
Mediacube Worldwide Ltd
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.09.2021 do 18.02.2022
był Bychanok Mikhail
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 07.04.2021 do 02.09.2021 najwięcej udziałów posiadał Moseiev Roman . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.