FABRYKA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000406511
NIP
7010330642
REGON
145941492

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
838 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
580 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
FILTROWA, 75
Kod pocztowy
02-032
Rejestracja
2011-12-28
Rozpoczęcie działalności
2011-12-28
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD SPÓŁKI JEST JEDNOOSOBOWY, JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO JEJ REPREZENTOWANIA W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO: -DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB -JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fabryka komunikacji społecznej osiągnęła 837 702 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 837 702 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 257 620 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 580 082 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 83 028 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 837 702 zł w 2023 roku.
• 571 165 zł w 2022 roku.
• 364 000 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 118 514 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 580 082 zł w 2023 roku.
• 72 645 zł w 2022 roku.
• 17 504 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Fabryka komunikacji społecznej wynosi 588 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Fabryka komunikacji społecznej wynosi 588 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 119 798 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 587 894 zł w 2023 roku.
• 72 661 zł w 2022 roku.
• 17 504 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 119 798 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 587 894 zł w 2023 roku.
• 72 661 zł w 2022 roku.
• 17 504 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka komunikacji społecznej wynosi 3 348 488 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 469 694 zł a 8 121 142 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 520 355 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 348 488 zł w 2023 roku.
• 705 989 zł w 2022 roku.
• 312 683 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fabryka komunikacji społecznej wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,056% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 184 548 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Fabryka komunikacji społecznej wyniosły 249 808 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 74% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -17 140 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 184 548 zł w 2023 roku
• 179 680 zł w 2022 roku
• 329 552 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 74% w 2023 roku
• 36% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Fabryka komunikacji społecznej wyniosła 1 205 337 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 205 337 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 205 337 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 626 259 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 579 078 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 132 601 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 205 337 zł w 2023 roku.
• 261 027 zł w 2022 roku.
• 327 325 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 48%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 70%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 69%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -103.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Fabryka komunikacji społecznej wyniosły 579 078 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 205 337 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 172 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 579 078 zł w 2023 roku
• 214 849 zł w 2022 roku
• 353 792 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
• 108% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fabryka komunikacji społecznej wykazała przychody na poziomie 837 702 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 580 082 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 580 082 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fabryka komunikacji społecznej wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Prochenko Paweł posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Stankiewicz Ireneusz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.

Podobne organizacje do FABRYKA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ

Organizacja Numer KRS
1
0000737876
2
0000743628
3
0000707283
4
0000701775
5
0000898283
6
0000745458
7
0000519081
8
0000337672
9
0000768524
10
0000657104
11
0000979657
12
0000677119
13
0000792184
14
0000175069
15
0000373508
16
0000822349
17
0000757942
18
0000341531
19
0000798047
20
0000661686
21
0000687006
22
0000480133
23
0000799798
24
0000031310
25
0000736446
26
0000776817
27
0000372159
28
0000431342
29
0000289159
30
0000795941