BRANDBOOK.AGENCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000801218NIP
7010942782REGON
384216219
Podsumowanie
aktywa
1,2 mln
przychód
908 tys.
zysk
69 tys.
wartość firmy
1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 89
Kod pocztowy
02-001
Rejestracja
2019-08-28
Rozpoczęcie działalności
2019-08-28
Kapitał zakładowy
25000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.brandbook.agency
Email
m.anuszewska@brandbook.agency
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis działalności:AGENCJA BRANDBOOK jest agencją reklamową z siedzibą w Warszawie, specjalizującą się...w kompleksowej obsłudze marketingowej. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym kampanie rekrutacyjne, strategie marketingowe oraz tworzenie materiałów do komunikacji wewnętrznej. Unikalnym atutem firmy jest fokus na employer branding oraz działania CSR, co pozwala im zyskać zaufanie zarówno klientów komercyjnych, jak i instytucji. Specjalizując się w projektowaniu efektywnych kampanii rekrutacyjnych, agencja uzyskuje znakomite rezultaty, co potwierdzają liczne pozytywne opinie. Ponadto, AGENCJA BRANDBOOK zajmuje się tworzeniem Welcome Packs, które są skonstruowane z myślą o wprowadzeniu nowych pracowników oraz wspieraniu relacji biznesowych. W zakresie CSR, agencja angażuje się w działania na rzecz osób wykluczonych z rynku pracy, oferując wsparcie i dostosowane rozwiązania dla firm. Wartością, która wyróżnia AGENCJĘ BRANDBOOK, jest ich dbałość o szczegóły oraz umiejętność szybkiej reakcji na potrzeby klientów, co czyni ich partnerem wartym polecenia w każdej branży.
W skrócie
Kampanie rekrutacyjne
Employer branding
Tworzenie Welcome Packs
Działania z zakresu CSR
Strategie marketingowe i komunikacyjne
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandbook.agency osiągnęła 907 990 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 905 287 zł. Pozostałe przychody to 2703 zł.
Całkowite koszty wyniosły 836 694 zł.
Zysk netto wyniósł 68 592 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 907 990 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 907 990 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 68 592 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 68 592 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandbook.agency wynosi 1 030 560 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
150 864 zł a 2 269 975 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 030 560 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 030 560 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandbook.agency wyniosła 1 164 011 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 164 011 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 164 011 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 201 151 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 962 859 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 164 011 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 164 011 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandbook.agency wyniosły 962 859 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 164 011 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 83%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 962 859 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 962 859 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 83% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandbook.agency wykazała przychody na poziomie 907 990 zł.
Organizacja zarobiła 76 814 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8222 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 68 592 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8222 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8222 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku