SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI, W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W PRZYPADKU NATOMIAST GDY ZARZĄD JEST DWU - LUB TRZYOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPWAŻNIENI SĄ PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU KAŻDY Z OSOBNA DZIAŁAJĄC ŁĄCZNIE Z PREZESM ZARZĄDU.
Smart Aviation to czołowy ośrodek szkolenia lotniczego w zachodniej Polsce, któryspecjalizuje się w kształceniu pilotów samolotów i śmigłowców. Dzięki bogatej ofercie kursów, które obejmują m.in. ATPL, CPL, PPL oraz szkolenia w zakresie różnych typów uprawnień, organizacja dostosowuje swoje programy do indywidualnych potrzeb kursantów. Smart Aviation może poszczycić się nowoczesną flotą, do której należą takie modele jak Tecnam P2006T, Tecnam P2008JC, Tecnam P2002JF, Robinson R44 oraz Extra NG. Ośrodek zwraca szczególną uwagę na komfort i bezpieczeństwo uczestników szkoleń, co sprawia, że jest jednym z najchętniej wybieranych miejsc do nauki latania.
Wysoka jakość nauczania i profesjonalna kadra instruktorska gwarantują skuteczne osiąganie celów zawodowych przez absolwentów, którzy coraz częściej zasilają szeregi renomowanych linii lotniczych. Smart Aviation oferuje także różnorodne kursy dodatkowe, w tym szkolenia przygotowawcze do rekrutacji w liniach lotniczych oraz kursy instruktorskie. Instytucja jest certyfikowaną organizacją i posiada akredytację Urzędu Lotnictwa Cywilnego, co dodatkowo wzmacnia jej pozycję na rynku.
W skrócie
Szkolenie zawodowych pilotów samolotowych i śmigłowcowych.
Nowoczesna flota: Tecnam P2006T, P2008JC, Robinson R44, Extra NG.
Kadra instruktorska z doświadczeniem w branży lotniczej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Smart aviation osiągnęła 12 235 047 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 235 046 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 003 511 zł.
Zysk netto wyniósł 231 535 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 084 487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 235 047 zł w 2023 roku.
• 12 078 820 zł w 2022 roku.
• 8 089 698 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 34 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 231 535 zł w 2023 roku.
• 3 435 383 zł w 2022 roku.
• 3 079 578 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart aviation wynosi 18 856 515 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 315 354 zł a 52 126 267 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 716 649 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 856 515 zł w 2023 roku.
• 31 394 102 zł w 2022 roku.
• 24 734 929 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smart aviation wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,166% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smart aviation wyniosła 22 509 172 zł.
a
ktywa trwałe to 16 659 123 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 850 050 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 509 172 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 031 567 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 477 606 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 735 628 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 509 172 zł w 2023 roku.
• 20 729 598 zł w 2022 roku.
• 18 526 279 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smart aviation wyniosły 9 477 606 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 509 172 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 263 733 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 477 606 zł w 2023 roku
• 7 929 566 zł w 2022 roku
• 9 161 631 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
• 49% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smart aviation wykazała przychody na poziomie 12 235 047 zł.
Organizacja zarobiła 278 927 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 47 392 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 231 535 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7471 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 47 392 zł w 2023 roku
• 7793 zł w 2022 roku
• 205 950 zł w 2021 roku
Największym udziałowcem od 12.01.2018 jest
Działyński Mateusz
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.12.2014 do 12.01.2018:
• Stanisławowski Marek (25% udziałów)
• Działyński Mateusz (25% udziałów)
• Panek Marek (25% udziałów)
• Panek Roman (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.11.2012 do 09.12.2014:
• Stanisławowski Marek (25% udziałów)
• Działyński Mateusz (25% udziałów)
• Panek Marek (25% udziałów)
• Panek Roman (25% udziałów)