WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA I PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ - LOYALTY SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. DZIAŁAJĄCY PRZEZ ZARZĄD. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W SPÓŁCE BĘDĄCEJ KOMPLEMENTARIUSZEM UPOWAŻNIONY JEST: -W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI -W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI - SAMODZIELNIE, BĄDŹ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT-DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Kreacja materiałów reklamowych i identyfikacji wizualnej
Zespół z doświadczeniem w nieruchomościach i nowoczesnych technologiach
Loyalty Solutions to firma specjalizująca się w marketingu oraz public relations, która nawiązuje do blisko 10-letniego doświadczenia w tworzeniu skutecznych strategii komunikacyjnych. Została założona jako odrębna marka w 2015 roku, wyodrębniając się z grupy The Blue Ocean Investment Group. Główne biura mieszczą się w Warszawie i Krakowie. Loyalty Solutions wyróżnia się na tle konkurencji interdyscyplinarnym zespołem, który łączy wiedzę z zakresu nieruchomości komercyjnych, mediów oraz nowoczesnych technologii. Firma kładzie nacisk na zrozumienie potrzeb klientów oraz kreatywne podejście do realizacji ich celów biznesowych. W ofercie znajdują się usługi z zakresu strategii marketingowej, kreacji komunikacji wizualnej, organizacji wydarzeń oraz media relations. Dzięki niezależności oraz elastyczności, Loyalty Solutions szybko reaguje na zmieniające się potrzeby rynku, zapewniając klientom innowacyjne i dopasowane rozwiązania. Z sukcesem współpracuje z wieloma renomowanymi firmami, co potwierdzają osiągnięcia i zaufanie, jakim darzą ją klienci.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Loyalty solutions osiągnęła 2 411 794 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 407 771 zł. Pozostałe przychody to 4023 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 694 804 zł.
Strata netto wyniosła 287 033 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -169 287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 411 794 zł w 2023 roku.
• 3 001 195 zł w 2022 roku.
• 834 743 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -100 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -287 033 zł w 2023 roku.
• 842 062 zł w 2022 roku.
• 261 669 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Loyalty solutions wynosi 2 043 119 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 029 486 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -316 380 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 043 119 zł w 2023 roku.
• 6 019 577 zł w 2022 roku.
• 1 672 019 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Loyalty solutions wynosi 0,30%. To oznacza, że firma ma szansę 0,30% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,044% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,30% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 364 030
zł.
Koszty operacyjne Loyalty solutions wyniosły 2 677 507
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
11 775 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 364 030 zł w 2023 roku
• 298 158 zł w 2022 roku
• 267 057 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2023 roku
•
14% w 2022 roku
•
49% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Loyalty solutions wyniosła 1 073 718 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 073 718 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 073 718 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 580 342 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 493 376 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 655 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 073 718 zł w 2023 roku.
• 2 030 813 zł w 2022 roku.
• 485 828 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -49%.
Marża operacyjna wyniosła -11%.
Marża netto wyniosła -12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Loyalty solutions wyniosły 493 376 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 073 718 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 903 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 493 376 zł w 2023 roku
• 1 163 438 zł w 2022 roku
• 394 030 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2023 roku
• 57% w 2022 roku
• 81% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Loyalty solutions wykazała przychody na poziomie 2 411 794 zł.
Organizacja zarobiła -287 033 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -287 033 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 80 205 zł w 2022 roku
• 14 066 zł w 2021 roku