PROMO TIME POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000348079
NIP
1231203229
REGON
142271677

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
3,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
194 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-78 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,1 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
KONSTANCIN-JEZIORNA
Adres
ZAKOPANE, 1
Kod pocztowy
05-520
Rejestracja
2010-02-03
Rozpoczęcie działalności
2010-03-01
Kapitał zakładowy
1650000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Branże
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność pozostałych agencji transportowych Restauracje i pozostałe placówki gastronomiczne Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki Sprzedaż hurtowa maszyn, urządzeń i dodatkowego wyposażenia Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Reklama Naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Transport drogowy towarów Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Sprzedaż hurtowa narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie Działalność agencji informacyjnych Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Przygotowywanie i podawanie napojów Wykonywanie instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych i pozostałych instalacji budowlanych Pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa Drukowanie i działalność usługowa związana z poligrafią Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Sprzedaż detaliczna prowadzona na straganach i targowiskach Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych Działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe Pozaszkolne formy edukacji Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich Działalność agencji pracy tymczasowej Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Działalność centrów telefonicznych (call center) Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego Działalność wspomagająca edukację Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Sprzedaż detaliczna artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego Wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych Naprawa obuwia i wyrobów skórzanych Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Magazynowanie i przechowywanie towarów Rozbiórka i przygotowanie terenu pod budowę Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Wynajem i dzierżawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wykończanie wyrobów włókienniczych Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z pakowaniem Badanie rynku i opinii publicznej Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostałe pośrednictwo pieniężne Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane Wypożyczanie i dzierżawa artykułów użytku osobistego i domowego Przygotowywanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promo time polska osiągnęła 193 749 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 193 749 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 271 437 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 77 688 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3903 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 193 749 zł w 2023 roku.
• 169 361 zł w 2022 roku.
• 142 908 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -9217 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -77 688 zł w 2023 roku.
• -138 148 zł w 2022 roku.
• -267 181 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Promo time polska wynosi -61 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Promo time polska wynosi 46 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 9212 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -61 352 zł w 2023 roku.
• -121 245 zł w 2022 roku.
• -249 805 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 8995 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 45 851 zł w 2023 roku.
• -14 042 zł w 2022 roku.
• -142 601 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Promo time polska wynosi 1 127 479 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 324 336 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -86 711 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 127 479 zł w 2023 roku.
• 1 169 487 zł w 2022 roku.
• 1 255 462 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promo time polska wynosi 0,43%. To oznacza, że firma ma szansę 0,43% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,025% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,43% w 2023 roku.
• 0,56% w 2022 roku.
• 0,78% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 28 980 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Promo time polska wyniosły 255 101 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 11% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 4830 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 28 980 zł w 2023 roku
• 28 980 zł w 2022 roku
• 28 980 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 11% w 2023 roku
• 10% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Promo time polska wyniosła 3 206 462 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 2 956 620 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 249 843 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 206 462 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 331 084 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 875 378 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -101 754 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 206 462 zł w 2023 roku.
• 3 270 376 zł w 2022 roku.
• 3 388 094 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -32%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -40%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Promo time polska wyniosły 1 875 378 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 206 462 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 330 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 875 378 zł w 2023 roku
• 1 861 604 zł w 2022 roku
• 1 841 174 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2023 roku
• 57% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promo time polska wykazała przychody na poziomie 193 749 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -77 688 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -77 688 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promo time polska wykazała zysk netto większy niż 15% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bonder Magdalena posiada 32999 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 08.09.2011 jest Bonder Magdalena kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 26.01.2011 do 08.09.2011 była Bonder Magdalena kontrolująca 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 03.02.2010 do 26.01.2011 najwięcej udziałów posiadała Bonder Magdalena . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do PROMO TIME POLSKA