Simple Media to firma specjalizująca się w dostarczaniu wysokiej jakości usług medialnych, które charakteryzują się doskonałym stosunkiem jakości do ceny. Oferuje różnorodne rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb swoich klientów. Firma działa w oparciu o skuteczne metody operacyjne, zapewniając kompleksowe wsparcie na każdym etapie realizacji projektu. Obsługuje szeroki wachlarz klientów, dbając o to, aby dostarczać usługi medialne na najwyższym poziomie, które spełniają oczekiwania i wymagania odbiorców.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Simple media osiągnęła 224 470 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 223 562 zł. Pozostałe przychody to 908 zł.
Całkowite koszty wyniosły 117 135 zł.
Zysk netto wyniósł 106 427 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -310 079 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 224 470 zł w 2023 roku.
• 141 209 zł w 2022 roku.
• 27 321 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 106 427 zł w 2023 roku.
• 210 zł w 2022 roku.
• -52 780 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Simple media wynosi 106 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
10 290 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 105 619 zł w
2023 roku.
• -13 512 zł w
2022 roku.
• -52 750 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Simple media wynosi 936 996 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
336 706 zł a 1 928 748 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -173 796 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 936 996 zł w 2023 roku.
• 442 541 zł w 2022 roku.
• 365 617 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Simple media wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,12% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Simple media wyniosły 117 943
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Simple media wyniosła 566 165 zł.
a
ktywa trwałe to 309 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 256 665 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 566 165 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 482 187 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 83 978 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -20 783 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 566 165 zł w 2023 roku.
• 504 936 zł w 2022 roku.
• 464 274 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 47%.
Marża netto wyniosła 47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Simple media wyniosły 83 978 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 566 165 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5130 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 83 978 zł w 2023 roku
• 41 522 zł w 2022 roku
• 1070 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Simple media wykazała przychody na poziomie 224 470 zł.
Organizacja zarobiła 106 427 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 106 427 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku