WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI, PODPISYWANIA DOKUMENTÓW ORAZ DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Simple marketing consulting osiągnęła 2 540 231 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 539 823 zł. Pozostałe przychody to 409 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 679 210 zł.
Strata netto wyniosła 139 387 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -192 697 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 540 231 zł w 2023 roku.
• 1 953 990 zł w 2022 roku.
• 2 033 347 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -37 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -139 387 zł w 2023 roku.
• -360 701 zł w 2022 roku.
• 1964 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Simple marketing consulting wynosi 2 003 281 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 350 579 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -207 507 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 003 281 zł w 2023 roku.
• 1 745 698 zł w 2022 roku.
• 2 076 982 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Simple marketing consulting wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,027% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Simple marketing consulting wyniosła 671 813 zł.
a
ktywa trwałe to 159 904 zł.
a
ktywa obrotowe to 511 908 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 671 813 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 413 058 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 258 754 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -341 425 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 671 813 zł w 2023 roku.
• 659 901 zł w 2022 roku.
• 1 059 335 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -34%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Simple marketing consulting wyniosły 258 754 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 671 813 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -313 784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 258 754 zł w 2023 roku
• 69 184 zł w 2022 roku
• 107 917 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2023 roku
• 10% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Simple marketing consulting wykazała przychody na poziomie 2 540 231 zł.
Organizacja zarobiła -139 387 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -139 387 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2654 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Simple marketing consulting wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.