SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA UMÓW I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE
Organizacja Go & goal advertising osiągnęła 126 600 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 126 600 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 63 223 zł.
Zysk netto wyniósł 63 377 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 63 300 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 126 600 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 1 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 68 446 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 63 377 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• -73 516 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Go & goal advertising wynosi 337 908 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 887 278 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 168 954 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 337 908 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Go & goal advertising wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,222% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2019 roku.
• 0,66% w 2018 roku.
• 0,50% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Go & goal advertising wyniosła 36 570 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 13 550 zł.
a
ktywa obrotowe to 23 020 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 33 281 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -266 766 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 300 047 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -126 873 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 36 570 zł w 2019 roku.
• 290 316 zł w 2018 roku.
• 290 316 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 173%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -24%.
Marża operacyjna wyniosła 50%.
Marża netto wyniosła 50%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 99.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7351575 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7351575 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Go & goal advertising wyniosły 300 047 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 36 570 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 820%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -158 562 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 300 047 zł w 2019 roku
• 617 171 zł w 2018 roku
• 617 171 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 303.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 820% w 2019 roku
• 213% w 2018 roku
• 213% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Go & goal advertising wykazała przychody na poziomie 126 600 zł.
Organizacja zarobiła 63 377 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 63 377 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku