AB MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000117127
NIP
6282026432
REGON
356541616

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
0
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
0
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
0
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
OLKUSZ
Adres
UL. ŻURADZKA, 15
Kod pocztowy
32-300
Rejestracja
2002-06-08
Rozpoczęcie działalności
2002-07-15
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Działalność agencji reklamowych Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Drukowanie gazet Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała działalność wydawnicza Działalność pośredników turystycznych Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych Działalność agentów turystycznych Sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Wydawanie książek Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostałe drukowanie Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność usługowa wspomagająca transport Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność agencji reklamowych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Działalność związana z oprogramowaniem Wydawanie gazet

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ab media osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -336 661 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 32 986 zł w 2023 roku.
• 729 964 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1322 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• -8806 zł w 2023 roku.
• 434 578 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Ab media wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -281 636 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 369 422 zł w 2023 roku.
• 2 595 436 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ab media wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,37% w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -88 088 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 10 589 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 26% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Ab media wyniosła 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -145 242 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 463 905 zł w 2023 roku.
• 662 808 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -76 034 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 664 zł w 2023 roku
• 168 832 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2023 roku
• 25% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ab media wykazała przychody na poziomie 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -284 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 664 zł w 2023 roku
• 40 575 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ab media wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 8% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 11% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 2% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kluczewski Marek posiada 53 udziałów, które stanowią 53% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wieczorek Kluczewska Katarzyna posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Krawczyk Dariusz posiada b.d. udziałów, które stanowią b.d.% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 29.12.2006 jest Kluczewski Marek kontrolujący 53% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.04.2004 do 29.12.2006:
• Wieczorek Kluczewska Katarzyna (45% udziałów)
• Chmiel Janusz (45% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.10.2003 do 27.04.2004:
• Wieczorek Kluczewska Katarzyna (45% udziałów)
• Chmiel Janusz (45% udziałów)

Podobne organizacje do AB MEDIA