Organizacja Pmt marketing system osiągnęła 1 351 497 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 096 201 zł. Pozostałe przychody to 255 296 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 125 012 zł.
Strata netto wyniosła 28 811 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -26 035 208 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 351 497 zł w 2019 roku.
• 31 762 710 zł w 2018 roku.
• 53 421 914 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 283 753 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -28 811 zł w 2019 roku.
• 583 155 zł w 2018 roku.
• 2 538 695 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pmt marketing system wynosi 900 998 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 378 744 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -24 304 320 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 900 998 zł w 2019 roku.
• 25 189 886 zł w 2018 roku.
• 49 509 639 zł w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pmt marketing system wyniosła 943 459 zł.
a
ktywa obrotowe to 943 459 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 943 459 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -410 494 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 353 953 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -7 974 533 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 943 459 zł w 2019 roku.
• 6 181 359 zł w 2018 roku.
• 16 892 524 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła -22%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pmt marketing system wyniosły 1 353 953 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 943 459 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 144%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5 275 787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 353 953 zł w 2019 roku
• 3 938 525 zł w 2018 roku
• 11 905 526 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 144% w 2019 roku
• 64% w 2018 roku
• 70% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pmt marketing system wykazała przychody na poziomie 1 351 497 zł.
Organizacja zarobiła -28 811 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -28 811 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku