Tworzenie programów lojalnościowych oraz motywacyjnych
Wsparcie sprzedaży poprzez działania marketingowe
ERGO MARKETING to agencja specjalizująca się w organizacji akcji promocyjnych, takich jak loterie, konkursy, oraz programy lojalnościowe. Dzięki swojemu doświadczeniu oraz elastyczności w dostosowywaniu ofert do potrzeb klientów, firma wyróżnia się na tle konkurencji. ERGO MARKETING kładzie duży nacisk na etykę biznesową oraz terminowość realizacji projektów, co zapewnia wysoką jakość świadczonych usług. W ofercie agencji znajdują się również programy motywacyjne, które mają na celu zwiększenie efektywności sprzedaży poprzez zaangażowanie pracowników w osiąganie lepszych wyników. Dzięki współpracy z działami sprzedaży, agencja realizuje różnorodne działania marketingowe, które są skutecznym wsparciem dla sprzedaży premii. Projekty, które firma zrealizowała, obejmują ciekawe kampanie dla uznanych marek, co świadczy o jej doświadczeniu oraz umiejętności w tworzeniu efektywnych strategii marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ergo marketing osiągnęła 359 609 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 359 609 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 291 822 zł.
Zysk netto wyniósł 67 787 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -73 095 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 359 609 zł w 2023 roku.
• 542 631 zł w 2022 roku.
• 355 271 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 792 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 67 787 zł w 2023 roku.
• 69 155 zł w 2022 roku.
• 122 858 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ergo marketing wynosi 75 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
2186 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 74 887 zł w
2023 roku.
• 76 374 zł w
2022 roku.
• 134 014 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ergo marketing wynosi 681 043 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
170 155 zł a 949 019 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -53 299 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 681 043 zł w 2023 roku.
• 854 552 zł w 2022 roku.
• 984 091 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ergo marketing wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 110 573
zł.
Koszty operacyjne Ergo marketing wyniosły 284 722
zł.
Wynagrodzenia stanowią 39%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-27 710 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 110 573 zł w 2023 roku
• 108 110 zł w 2022 roku
• 109 603 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
39% w 2023 roku
•
23% w 2022 roku
•
50% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ergo marketing wyniosła 235 745 zł.
a
ktywa obrotowe to 235 745 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 235 745 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 226 874 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8872 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -24 124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 235 745 zł w 2023 roku.
• 301 517 zł w 2022 roku.
• 347 808 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ergo marketing wyniosły 8872 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 235 745 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -13 808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8872 zł w 2023 roku
• 13 280 zł w 2022 roku
• 6727 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ergo marketing wykazała przychody na poziomie 359 609 zł.
Organizacja zarobiła 74 887 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7100 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 67 787 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1183 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7100 zł w 2023 roku
• 7220 zł w 2022 roku
• 11 168 zł w 2021 roku