MEDIA PLASTYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000270646
NIP
9522011705
REGON
140837100

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
663 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
151 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
80 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
881 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
SUWAK, 4
Kod pocztowy
02-676
Rejestracja
2006-12-22
Rozpoczęcie działalności
2006-12-22
Kapitał zakładowy
165000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@mediaplastyk.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
Media Plastyk to wiodąca firma w Warszawie, specjalizująca się w szerokim zakresieusług reklamowych. Działa na rynku od 1999 roku, oferując kompleksowe rozwiązania z zakresu oklejania samochodów, wycinania liter, druku wielkoformatowego oraz projektowania form przestrzennych. Główne usługi obejmują oklejanie pojazdów, co stanowi atrakcyjną formę reklamy dla firm, oraz tworzenie liter i znaków z folii samoprzylepnej, które są wykorzystywane w różnych formach reklamy. W ofercie znajdują się również szyldy i tablice reklamowe, banery oraz kasetony podświetlane, które przyciągają uwagę potencjalnych klientów. Media Plastyk wyróżnia się elastycznością w podejściu do projektów, oferując doradztwo i obsługę graficzną na każdym etapie zlecenia. Przedsiębiorstwo cieszy się zaufaniem klientów, o czym świadczą liczne pozytywne referencje od znanych firm oraz realizacje projektów dostosowanych do indywidualnych potrzeb zamawiających.
W skrócie
  • Oklejanie samochodów jako forma reklamy
  • Wycianie liter i grafiki z folii samoprzylepnej
  • Produkcja szyldów, banerów i kasetonów podświetlanych
  • Druk wielkoformatowy na różnych materiałach
  • Realizacja projektów graficznych na zamówienie

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media plastyk osiągnęła 151 400 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 151 400 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 71 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 79 949 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -101 296 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 151 400 zł w 2021 roku.
• 72 550 zł w 2020 roku.
• 50 500 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 23 865 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 79 949 zł w 2021 roku.
• 29 011 zł w 2020 roku.
• 9712 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Media plastyk wynosi 880 915 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 227 100 zł a 2 454 318 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 45 013 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 880 915 zł w 2021 roku.
• 564 635 zł w 2020 roku.
• 450 978 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media plastyk wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,02% w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Media plastyk wyniosła 663 420 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 663 420 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 663 420 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 613 580 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 49 841 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 87 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 663 420 zł w 2021 roku.
• 575 924 zł w 2020 roku.
• 787 468 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 59%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 53%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Media plastyk wyniosły 49 841 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 663 420 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -43 373 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 49 841 zł w 2021 roku
• 42 294 zł w 2020 roku
• 282 849 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2021 roku
• 7% w 2020 roku
• 36% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media plastyk wykazała przychody na poziomie 151 400 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 88 609 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 8660 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 79 949 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1183 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8660 zł w 2021 roku
• 3088 zł w 2020 roku
• 1155 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media plastyk wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 20% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 20% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Górniak Adam posiada 164 udziałów, które stanowią 99.4% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 28.02.2018 jest Górniak Adam kontrolujący 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 28.10.2008 do 28.02.2018 był Górniak Piotr kontrolując 50% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 22.12.2006 do 28.10.2008 najwięcej udziałów posiadał Górniak Adam . Jego udziały w tym czasie wynosiły 88%.