SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Agencja reklamowa jacek kubicki osiągnęła 674 982 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 650 281 zł. Pozostałe przychody to 24 701 zł.
Całkowite koszty wyniosły 593 559 zł.
Zysk netto wyniósł 56 723 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 47 659 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 674 982 zł w 2022 roku.
• 693 551 zł w 2021 roku.
• 726 390 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9803 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 56 723 zł w 2022 roku.
• 110 453 zł w 2021 roku.
• 47 756 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa jacek kubicki wynosi 836 471 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
159 592 zł a 1 687 456 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 102 519 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 836 471 zł w 2022 roku.
• 1 021 228 zł w 2021 roku.
• 709 493 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa jacek kubicki wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,17% w 2021 roku.
• 0,05% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1028
zł.
Koszty operacyjne Agencja reklamowa jacek kubicki wyniosły 608 882
zł.
Wynagrodzenia stanowią 0%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-15 794 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1028 zł w 2022 roku
• 80 000 zł w 2021 roku
• 80 000 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
14% w 2021 roku
•
13% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa jacek kubicki wyniosła 547 459 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 70 542 zł.
a
ktywa obrotowe to 476 917 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 547 459 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 212 789 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 334 670 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 14 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 547 459 zł w 2022 roku.
• 650 885 zł w 2021 roku.
• 370 401 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -54.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa jacek kubicki wyniosły 334 670 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 547 459 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -27 120 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 334 670 zł w 2022 roku
• 494 818 zł w 2021 roku
• 324 788 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2022 roku
• 76% w 2021 roku
• 88% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa jacek kubicki wykazała przychody na poziomie 674 982 zł.
Organizacja zarobiła 63 680 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6957 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 56 723 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1368 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6957 zł w 2022 roku
• 11 288 zł w 2021 roku
• 43 972 zł w 2020 roku