AGENCJA REKLAMOWA JACEK KUBICKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000526523
NIP
5223019312
REGON
147452060

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
547 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
675 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
57 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
836 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
MARYNIN, 25 B
Kod pocztowy
01-469
Rejestracja
2014-10-07
Rozpoczęcie działalności
2014-10-07
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja reklamowa jacek kubicki osiągnęła 674 982 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 650 281 zł. Pozostałe przychody to 24 701 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 593 559 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 56 723 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 47 659 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 674 982 zł w 2022 roku.
• 693 551 zł w 2021 roku.
• 726 390 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 9803 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 56 723 zł w 2022 roku.
• 110 453 zł w 2021 roku.
• 47 756 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa jacek kubicki wynosi 836 471 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 159 592 zł a 1 687 456 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 102 519 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 836 471 zł w 2022 roku.
• 1 021 228 zł w 2021 roku.
• 709 493 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa jacek kubicki wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,17% w 2021 roku.
• 0,05% w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1028 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Agencja reklamowa jacek kubicki wyniosły 608 882 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 0% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -15 794 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1028 zł w 2022 roku
• 80 000 zł w 2021 roku
• 80 000 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
• 13% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa jacek kubicki wyniosła 547 459 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 70 542 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 476 917 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 547 459 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 212 789 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 334 670 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 14 923 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 547 459 zł w 2022 roku.
• 650 885 zł w 2021 roku.
• 370 401 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -54.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Agencja reklamowa jacek kubicki wyniosły 334 670 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 547 459 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -27 120 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 334 670 zł w 2022 roku
• 494 818 zł w 2021 roku
• 324 788 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2022 roku
• 76% w 2021 roku
• 88% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja reklamowa jacek kubicki wykazała przychody na poziomie 674 982 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 63 680 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 6957 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 56 723 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1368 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6957 zł w 2022 roku
• 11 288 zł w 2021 roku
• 43 972 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Agencja reklamowa jacek kubicki wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kubicki Jacek posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kantowska Anita posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 24.09.2024 jest Kubicki Jacek kontrolujący 80% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 07.10.2014 do 24.09.2024 był Kubicki Jacek kontrolując 99% udziałów.

Podobne organizacje do AGENCJA REKLAMOWA JACEK KUBICKI

Organizacja Numer KRS
1
0000639750
2
0000654952
3
0000068081
4
0000356557
5
0000594681
6
0000764583
7
0000744240
8
0000651705
9
0000156656
10
0000679413
11
0000588662
12
0000821203
13
0000644667
14
0000697082
15
0000700045
16
0000693086
17
0000319316
18
0000497809
19
0000462557
20
0000815385
21
0000741451
22
0000712415
23
0000778778
24
0000556020
25
0000800092
26
0000575603
27
0000565215
28
0000415987
29
0000251157
30
0000834398