Growth Makers to agencja marketingowa, która specjalizuje się w strategiach wzrostu, marketingu w mediach społecznościowych oraz public relations. Tworzą zespół doświadczonych specjalistów, którzy wykorzystują swoje umiejętności, aby dostarczać skuteczne rozwiązania marketingowe bez wysokich kosztów typowych dla dużych agencji. Agencja stawia na osiąganie widocznych wyników dla swoich klientów, co dostrzegają osoby współpracujące z nimi, jak Katarzyna Bednarz z Adecco Group, która podkreśla znaczącą poprawę wyników w porównaniu do wcześniejszych strategii marketingowych. Zespół Growth Makers wyróżnia się także wysokim wskaźnikiem poleceń – aż 98% klientów decyduje się na kontynuację współpracy, co świadczy o ich skuteczności i zaufaniu, jakim darzą tę agencję. Dodatkowo, agencja może pochwalić się wzrostem przychodów swoich klientów o 135%. Nawet w szybko zmieniającym się świecie marketingu, Growth Makers pozostają na czołowej pozycji, prowadząc swoich klientów ku sukcesowi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Growth makers osiągnęła 850 167 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 849 590 zł. Pozostałe przychody to 577 zł.
Całkowite koszty wyniosły 710 496 zł.
Zysk netto wyniósł 139 093 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 212 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 850 167 zł w 2023 roku.
• 621 249 zł w 2022 roku.
• 711 443 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 34 773 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 139 093 zł w 2023 roku.
• 105 148 zł w 2022 roku.
• 141 410 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Growth makers wynosi 1 325 871 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
202 721 zł a 2 125 417 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 331 468 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 325 871 zł w 2023 roku.
• 933 160 zł w 2022 roku.
• 1 244 724 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Growth makers wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 172 407
zł.
Koszty operacyjne Growth makers wyniosły 696 069
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
43 102 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 172 407 zł w 2023 roku
• 138 300 zł w 2022 roku
• 133 090 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2023 roku
•
27% w 2022 roku
•
24% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Growth makers wyniosła 327 702 zł.
a
ktywa obrotowe to 327 702 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 327 702 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 270 294 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 57 408 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 81 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 327 702 zł w 2023 roku.
• 186 239 zł w 2022 roku.
• 292 203 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 51%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Growth makers wyniosły 57 408 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 327 702 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14 352 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 57 408 zł w 2023 roku
• 55 038 zł w 2022 roku
• 19 150 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 30% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Growth makers wykazała przychody na poziomie 850 167 zł.
Organizacja zarobiła 153 474 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 381 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 139 093 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3595 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 381 zł w 2023 roku
• 10 761 zł w 2022 roku
• 14 513 zł w 2021 roku