Organizacja Przedsiębiorstwo asekuracji i marketingu osiągnęła 1 080 549 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 080 421 zł. Pozostałe przychody to 128 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 026 557 zł.
Zysk netto wyniósł 53 864 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -101 803 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 080 549 zł w 2023 roku.
• 1 466 893 zł w 2022 roku.
• 1 432 820 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 29 986 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 53 864 zł w 2023 roku.
• 59 452 zł w 2022 roku.
• 40 732 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Przedsiębiorstwo asekuracji i marketingu wynosi 1 099 165 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
163 344 zł a 2 701 372 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -14 477 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 099 165 zł w 2023 roku.
• 1 338 685 zł w 2022 roku.
• 1 196 497 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Przedsiębiorstwo asekuracji i marketingu wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 801 557
zł.
Koszty operacyjne Przedsiębiorstwo asekuracji i marketingu wyniosły 1 013 586
zł.
Wynagrodzenia stanowią 79%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-31 088 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 801 557 zł w 2023 roku
• 1 077 947 zł w 2022 roku
• 1 030 678 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
79% w 2023 roku
•
77% w 2022 roku
•
75% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Przedsiębiorstwo asekuracji i marketingu wyniosła 488 134 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 40 333 zł.
a
ktywa obrotowe to 447 801 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 488 134 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 217 792 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 270 342 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 26 489 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 488 134 zł w 2023 roku.
• 488 546 zł w 2022 roku.
• 413 284 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Przedsiębiorstwo asekuracji i marketingu wyniosły 270 342 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 488 134 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 55%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3179 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 270 342 zł w 2023 roku
• 324 617 zł w 2022 roku
• 308 809 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 55% w 2023 roku
• 66% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Przedsiębiorstwo asekuracji i marketingu wykazała przychody na poziomie 1 080 549 zł.
Organizacja zarobiła 53 864 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 53 864 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Przedsiębiorstwo asekuracji i marketingu wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Działalność ochroniarska, z wyłączeniem obsługi systemów bezpieczeństwa".
Organizacja wykazała przychód większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 59% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.007%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pyka Roman
posiada 93 udziałów, które stanowią 93% firmy.
Podobne organizacje do
PRZEDSIĘBIORSTWO ASEKURACJI I MARKETINGU