Organizacja Trans-truck osiągnęła 4 217 131 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 217 131 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 065 956 zł.
Zysk netto wyniósł 1 151 174 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 306 065 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 217 131 zł w 2023 roku.
• 4 695 614 zł w 2022 roku.
• 2 745 182 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 154 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 151 174 zł w 2023 roku.
• 937 394 zł w 2022 roku.
• 417 935 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Trans-truck wynosi 1,46 mln zł.
EBITDA Trans-truck wynosi 1,48 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
194 695 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 459 174 zł w
2023 roku.
• 1 192 694 zł w
2022 roku.
• 512 725 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
194 324 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 477 574 zł w
2023 roku.
• 1 220 110 zł w
2022 roku.
• 537 922 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Trans-truck wynosi 11 812 915 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 396 798 zł a 23 449 591 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 312 788 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 812 915 zł w 2023 roku.
• 10 352 363 zł w 2022 roku.
• 6 298 657 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Trans-truck wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 886 701
zł.
Koszty operacyjne Trans-truck wyniosły 2 757 956
zł.
Wynagrodzenia stanowią 32%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
58 262 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 886 701 zł w 2023 roku
• 624 430 zł w 2022 roku
• 493 711 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
32% w 2023 roku
•
18% w 2022 roku
•
22% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Trans-truck wyniosła 5 979 865 zł.
a
ktywa trwałe to 225 466 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 754 399 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 979 865 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 862 398 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 117 467 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 651 782 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 979 865 zł w 2023 roku.
• 5 121 804 zł w 2022 roku.
• 3 846 006 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Trans-truck wyniosły 117 467 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 979 865 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3259 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 117 467 zł w 2023 roku
• 491 968 zł w 2022 roku
• 116 945 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2023 roku
• 10% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Trans-truck wykazała przychody na poziomie 4 217 131 zł.
Organizacja zarobiła 1 459 174 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 308 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 151 174 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 40 329 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 308 000 zł w 2023 roku
• 255 300 zł w 2022 roku
• 94 790 zł w 2021 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Kozłowski Andrzej (17% udziałów)
• Kosz Marek (17% udziałów)
• Przybylski Zbigniew (17% udziałów)
• Fornal Marek (17% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.10.2004 do 22.12.2010:
• Witkowski Jan (17% udziałów)
• Kozłowski Andrzej (17% udziałów)
• Kosz Marek (17% udziałów)
• Przybylski Zbigniew (17% udziałów)
• Fornal Marek (17% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 17.04.2002 do 27.10.2004:
• Witkowski Jan (14% udziałów)
• Kozłowski Andrzej (14% udziałów)
• Kosz Marek (14% udziałów)
• Przybylski Zbigniew (14% udziałów)
• Fornal Marek (14% udziałów)
• Rakowski Jacek (14% udziałów)
• Kowalik Janusz (14% udziałów)