Organizacja Trans-truck osiągnęła 3 750 261 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 750 261 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 425 016 zł.
Zysk netto wyniósł 325 245 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 209 448 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 750 261 zł w 2024 roku.
• 4 217 131 zł w 2023 roku.
• 4 695 614 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 31 829 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 325 245 zł w 2024 roku.
• 1 151 174 zł w 2023 roku.
• 937 394 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Trans-truck wynosi 456 tys. zł.
EBITDA Trans-truck wynosi 471 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
44 992 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 456 245 zł w
2024 roku.
• 1 459 174 zł w
2023 roku.
• 1 192 694 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
44 207 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 470 965 zł w
2024 roku.
• 1 477 574 zł w
2023 roku.
• 1 220 110 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Trans-truck wynosi 8 332 194 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 252 448 zł a 24 165 551 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 713 599 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 332 194 zł w 2024 roku.
• 11 812 915 zł w 2023 roku.
• 10 352 363 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Trans-truck wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 041 497
zł.
Koszty operacyjne Trans-truck wyniosły 3 294 016
zł.
Wynagrodzenia stanowią 32%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
70 329 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 041 497 zł w 2024 roku
• 886 701 zł w 2023 roku
• 624 430 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
32% w 2024 roku
•
32% w 2023 roku
•
18% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Trans-truck wyniosła 6 179 206 zł.
a
ktywa trwałe to 210 746 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 968 460 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 179 206 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 041 388 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 137 819 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 595 227 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 179 206 zł w 2024 roku.
• 5 979 865 zł w 2023 roku.
• 5 121 804 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Trans-truck wyniosły 137 819 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 179 206 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 137 819 zł w 2024 roku
• 117 467 zł w 2023 roku
• 491 968 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2024 roku
• 2% w 2023 roku
• 10% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Trans-truck wykazała przychody na poziomie 3 750 261 zł.
Organizacja zarobiła 456 245 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 131 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 325 245 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 29% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 163 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 131 000 zł w 2024 roku
• 308 000 zł w 2023 roku
• 255 300 zł w 2022 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Kosz Marek (17% udziałów)
• Kozłowski Andrzej (17% udziałów)
• Przybylski Zbigniew (17% udziałów)
• Fornal Marek (17% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.10.2004 do 22.12.2010:
• Kosz Marek (17% udziałów)
• Kozłowski Andrzej (17% udziałów)
• Przybylski Zbigniew (17% udziałów)
• Fornal Marek (17% udziałów)
• Witkowski Jan (17% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 17.04.2002 do 27.10.2004:
• Kowalik Janusz (14% udziałów)
• Kosz Marek (14% udziałów)
• Kozłowski Andrzej (14% udziałów)
• Przybylski Zbigniew (14% udziałów)
• Fornal Marek (14% udziałów)
• Witkowski Jan (14% udziałów)
• Rakowski Jacek (14% udziałów)