Cariboo to polska marka specjalizująca się w produkcji i sprzedaży akcesoriów dladzieci, stawiająca na rozwój aktywności fizycznej najmłodszych. W ofercie znajdują się różnorodne jeździki, rowerki biegowe, hulajnogi trójkołowe oraz rolki, które mają na celu wspieranie dzieci w rozwijaniu koordynacji, zręczności i zwinności. Cariboo łączy w sobie wysoką jakość wykonania z atrakcyjnym wzornictwem, dzięki czemu produkty nie tylko są funkcjonalne, ale także estetyczne. Marka kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo użytkowania, dlatego wszystkie oferowane artykuły przechodzą rygorystyczne testy w niezależnych laboratoriach certyfikacyjnych. Cariboo nieustannie rozwija swoje produkty, wprowadzając nowoczesne rozwiązania technologiczne, co czyni ją rozpoznawalną na polskim rynku. Misją firmy jest promocja aktywnego trybu życia już od najmłodszych lat, umożliwiając dzieciom czerpanie radości z ruchu przez zabawę.
W skrócie
Produkcja jeździków, rowerków biegowych, hulajnóg trójkołowych i rolek dla dzieci
Wysoka jakość i design produktów
Fokus na bezpieczeństwo, certyfikacja przez niezależne jednostki
Promowanie aktywności fizycznej u dzieci
100% polska marka
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Action gear brands osiągnęła 1 341 379 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 334 280 zł. Pozostałe przychody to 7099 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 260 497 zł.
Zysk netto wyniósł 73 783 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -14 242 033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 341 379 zł w 2023 roku.
• 15 583 412 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 702 890 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 73 783 zł w 2023 roku.
• 1 776 673 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Action gear brands wynosi 1 319 723 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
130 337 zł a 3 353 447 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -17 061 656 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 319 723 zł w 2023 roku.
• 18 381 379 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Action gear brands wynosi 0,27%. To oznacza, że firma ma szansę 0,27% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,050% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,27% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Action gear brands wyniosła 7 586 327 zł.
a
ktywa trwałe to 59 052 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 527 275 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 586 327 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 173 783 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 412 544 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 185 116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 586 327 zł w 2023 roku.
• 6 401 211 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -108 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Action gear brands wyniosły 7 412 544 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 586 327 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 98%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 192 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 412 544 zł w 2023 roku
• 5 220 215 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 98% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Action gear brands wykazała przychody na poziomie 1 341 379 zł.
Organizacja zarobiła 74 306 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 523 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 73 783 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 523 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 523 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Action gear brands wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.004%.