ACTION GEAR BRANDS LEWANDOWSKI SPÓŁKA JAWNA KRS
0000885417
NIP
7282850597
REGON
388227378

Podsumowanie

aktywa
6,4 mln
przychód
15,6 mln
zysk
1,8 mln
wartość firmy
18,4 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. NICIARNIANA, 2/6
Kod pocztowy
92-208
Rejestracja
2021-02-23
Rozpoczęcie działalności
2021-02-23
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY WSPÓLNIK SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Action gear brands lewandowski osiągnęła 15 583 412 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 453 789 zł. Pozostałe przychody to 129 622 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 677 117 zł.
Zysk netto wyniósł 1 776 673 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 7 791 706 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 583 412 zł w 2022 roku.
• 8 644 160 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 888 336 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 776 673 zł w 2022 roku.
• 114 324 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Action gear brands lewandowski wynosi 18 381 379 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 885 747 zł a 38 958 529 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9 190 690 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 381 379 zł w 2022 roku.
• 6 380 810 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Action gear brands lewandowski wyniosła 6 401 211 zł.
a
ktywa trwałe to 86 499 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 314 712 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 401 211 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 180 996 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 220 215 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 200 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 401 211 zł w 2022 roku.
• 5 975 715 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 150%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 75.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Action gear brands lewandowski wyniosły 5 220 215 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 401 211 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 82%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 610 107 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 220 215 zł w 2022 roku
• 5 761 392 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Action gear brands lewandowski wykazała przychody na poziomie 15 583 412 zł.
Organizacja zarobiła 1 776 673 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 776 673 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Action gear brands lewandowski wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki