ZUCKERADS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000966571
NIP
5833449318
REGON
521853417

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
3,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
21,3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
827 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
18,4 mln
Info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
UL. JANA HEWELIUSZA, 11
Kod pocztowy
80-890
Rejestracja
2022-04-27
Rozpoczęcie działalności
2022-04-27
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
ZuckerAds to agencja marketingowa specjalizująca się w zarządzaniu kampaniamireklamowymi w mediach społecznościowych, zwłaszcza na Facebooku, Google, TikToku i Twitterze. Dzięki ponad 8-letniemu doświadczeniu w branży, ZuckerAds potrafi dostarczyć zindywidualizowane strategie reklamowe, które koncentrują się na maksymalizacji przychodu przy jednoczesnej minimalizacji wydatków na reklamy. Organizacja oferuje szeroki zakres usług, który obejmuje tworzenie unikalnych kampanii promocyjnych, optymalizację kosztów reklamowych oraz zwiększanie zwrotu z inwestycji (ROI). Zespół ZuckerAds zrealizował ponad 1000 kampanii na całym świecie, a ich klienci odnotowali znaczące wzrosty przychodów, co potwierdza efektywność ich podejścia. Organizacja dąży do rozwiązywania rzeczywistych problemów swoich klientów, inspirując ich do osiągania sukcesów w sieci. Unikalnym aspektem ZuckerAds jest ich proaktywne podejście do wykorzystania nowych platform, takich jak TikTok, co czyni ich usługę nowoczesną i dostosowaną do szybko zmieniającego się środowiska marketingowego.
W skrócie
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku, Google, TikToku i Twitterze.
  • Tworzenie zindywidualizowanych strategii marketingowych.
  • Maksymalizacja przychodu przy minimalizacji wydatków na reklamy.
  • Ponad 1000 zrealizowanych kampanii dla klientów z różnych krajów.
  • Optymalizacja kosztów reklamowych z wysokim ROI.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Zuckerads osiągnęła 21 341 823 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 21 212 937 zł. Pozostałe przychody to 128 887 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 20 386 097 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 826 839 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 10 670 912 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 341 823 zł w 2023 roku.
• 4 174 699 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 413 420 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 826 839 zł w 2023 roku.
• 284 430 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Zuckerads wynosi 18 376 191 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 840 952 zł a 53 354 559 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9 188 096 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 376 191 zł w 2023 roku.
• 4 141 673 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zuckerads wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,030% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Zuckerads wyniosła 3 110 766 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 110 766 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 110 766 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 121 269 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 989 497 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 555 383 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 110 766 zł w 2023 roku.
• 843 342 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 74%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Zuckerads wyniosły 1 989 497 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 110 766 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 994 749 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 989 497 zł w 2023 roku
• 548 913 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Zuckerads wykazała przychody na poziomie 21 341 823 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 015 573 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 188 734 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 826 839 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 94 367 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 188 734 zł w 2023 roku
• 28 189 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Zuckerads wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kownacki Jakub posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marciniak Kamil posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Marciniak Kamil (50% udziałów)
• Kownacki Jakub (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.04.2022 do 14.11.2022:
• Marciniak Kamil (50% udziałów)
• Kownacki Jakub (50% udziałów)

Podobne organizacje do ZUCKERADS

Organizacja Numer KRS
1
0000589577
2
0000866894
3
0000549006
4
0000423090
5
0000203860
6
0000989934
7
0000043544
8
0000973567
9
0000326266
10
0000575301
11
0000928843
12
0000717688
13
0000206823
14
0000137229
15
0000979705
16
0000812843
17
0000872283
18
0000356992
19
0000852988
20
0000932095
21
0000225547
22
0000272771
23
0001028242
24
0000760175
25
0000004049
26
0000672062
27
0000283836
28
0000082007
29
0000126015
30
0000596651