ZuckerAds to agencja marketingowa specjalizująca się w zarządzaniu kampaniamireklamowymi w mediach społecznościowych, zwłaszcza na Facebooku, Google, TikToku i Twitterze. Dzięki ponad 8-letniemu doświadczeniu w branży, ZuckerAds potrafi dostarczyć zindywidualizowane strategie reklamowe, które koncentrują się na maksymalizacji przychodu przy jednoczesnej minimalizacji wydatków na reklamy. Organizacja oferuje szeroki zakres usług, który obejmuje tworzenie unikalnych kampanii promocyjnych, optymalizację kosztów reklamowych oraz zwiększanie zwrotu z inwestycji (ROI). Zespół ZuckerAds zrealizował ponad 1000 kampanii na całym świecie, a ich klienci odnotowali znaczące wzrosty przychodów, co potwierdza efektywność ich podejścia. Organizacja dąży do rozwiązywania rzeczywistych problemów swoich klientów, inspirując ich do osiągania sukcesów w sieci. Unikalnym aspektem ZuckerAds jest ich proaktywne podejście do wykorzystania nowych platform, takich jak TikTok, co czyni ich usługę nowoczesną i dostosowaną do szybko zmieniającego się środowiska marketingowego.
W skrócie
Zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku, Google, TikToku i Twitterze.
Maksymalizacja przychodu przy minimalizacji wydatków na reklamy.
Ponad 1000 zrealizowanych kampanii dla klientów z różnych krajów.
Optymalizacja kosztów reklamowych z wysokim ROI.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Zuckerads osiągnęła 21 341 823 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 212 937 zł. Pozostałe przychody to 128 887 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 386 097 zł.
Zysk netto wyniósł 826 839 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 10 670 912 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 341 823 zł w 2023 roku.
• 4 174 699 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 413 420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 826 839 zł w 2023 roku.
• 284 430 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zuckerads wynosi 18 376 191 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
840 952 zł a 53 354 559 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9 188 096 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 376 191 zł w 2023 roku.
• 4 141 673 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zuckerads wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,030% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zuckerads wyniosła 3 110 766 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 110 766 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 110 766 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 121 269 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 989 497 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 555 383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 110 766 zł w 2023 roku.
• 843 342 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 74%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zuckerads wyniosły 1 989 497 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 110 766 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 994 749 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 989 497 zł w 2023 roku
• 548 913 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zuckerads wykazała przychody na poziomie 21 341 823 zł.
Organizacja zarobiła 1 015 573 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 188 734 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 826 839 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 94 367 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 188 734 zł w 2023 roku
• 28 189 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku