AWEB to polsko-ukraińska agencja zajmująca się marketingiem cyfrowym, któraspecjalizuje się w usługach SEO skierowanych na zwiększenie sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientów. Firma dysponuje zespołem ekspertów, oferującym szereg usług, od audytów SEO, tworzenia treści, aż po budowanie strategii marketingowych, które są dostosowane do unikalnych potrzeb klientów. AWEB wyróżnia się nie tylko skutecznością, ale również indywidualnym podejściem do każdej współpracy, gdzie kluczowym elementem jest dokładne zrozumienie celów klienta. Działania agencji przynoszą wymierne efekty, osiągając wysokie pozycje w wyszukiwarkach dla 70% klientów w przeciągu zaledwie sześciu miesięcy. Wśród oferowanych usług znajduje się także wysoka jakość linkbuilding oraz efektywne strategie marketingowe, które zwiększają ruch organiczny oraz wzrost konwersji. AWEB działa na rynku od 2006 roku, budując długoterminowe relacje z klientami oraz stale dostosowując swoje usługi do zmieniającego się rynku internetowego.
W skrócie
SEO audyty i identyfikacja problemów technicznych na stronach internetowych
Tworzenie i wdrażanie strategii SEO oraz content marketingu
Skuteczny linkbuilding i usuwanie kar związanych z jakością linków
Optymalizacja kampanii reklamowych w Google oraz na Facebooku
Dostosowanie usług do indywidualnych potrzeb klientów oraz celów biznesowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Aweb osiągnęła 31 829 906 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 31 725 015 zł. Pozostałe przychody to 104 891 zł.
Całkowite koszty wyniosły 31 829 078 zł.
Strata netto wyniosła 104 064 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 15 914 953 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 31 829 906 zł w 2023 roku.
• 8 843 803 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -52 032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -104 064 zł w 2023 roku.
• 279 534 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Aweb wynosi 21 355 290 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 79 574 765 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 677 645 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 355 290 zł w 2023 roku.
• 7 227 406 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Aweb wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,096% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2023 roku.
• 0,25% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Aweb wyniosła 3 131 340 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 131 340 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 131 340 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 180 470 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 950 869 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 565 670 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 131 340 zł w 2023 roku.
• 731 613 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -58%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Aweb wyniosły 2 950 869 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 131 340 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 475 435 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 950 869 zł w 2023 roku
• 447 079 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2023 roku
• 61% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Aweb wykazała przychody na poziomie 31 829 906 zł.
Organizacja zarobiła -81 232 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 832 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -104 064 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -28% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 416 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 832 zł w 2023 roku
• 31 233 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku