Streetcom Poland jest liderem w dziedzinie marketingu influencerów, szczególnie wkontekście wprowadzania nowych produktów na rynek, skoncentrowanym na branżach FMCG oraz e-commerce. Ich działalność obejmuje pełen proces wprowadzania produktów, w tym kampanie relaunchowe, korzystając z zaawansowanej metodologii STIR², opartej na teorii wpływu społecznego. Zespół Streetcom ma na swoim koncie wprowadzenie na rynek ponad 500 produktów, a ich skuteczność potwierdzają liczne międzynarodowe marki, takie jak Nestle, Henkel czy Purina Pro Plan. Dodatkowo, firma stworzyła największą w Europie społeczność nano i mikroinfluencerów - InStars, złożoną z ponad 500 000 aktywnych członków, co zapewnia znakomity zasięg kampanii. Streetcom zapewnia swoim klientom kompleksowe wsparcie, które obejmuje tworzenie treści, zwiększanie zaangażowania, analizy rynku oraz efektywne rekomendacje, wspierając tym samym sprzedaż oraz świadomość marki.
W skrócie
Specjalizacja w influencer marketingu dla FMCG i e-commerce.
Wprowadzenie na rynek ponad 500 produktów.
Stworzenie platformy InStars z 500 000 influencerów.
Wykorzystanie metodologii STIR² opartej na teorii wpływu społecznego.
Zwiększenie świadomości produktów oraz ich sprzedaży.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Streetcom poland osiągnęła 5 507 651 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 505 938 zł. Pozostałe przychody to 1712 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 005 937 zł.
Zysk netto wyniósł 500 001 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 917 942 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 507 651 zł w 2023 roku.
• 4 194 579 zł w 2022 roku.
• 4 567 165 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 83 334 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 500 001 zł w 2023 roku.
• -852 841 zł w 2022 roku.
• -221 738 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Streetcom poland wynosi 6 448 239 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
776 467 zł a 13 769 127 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 074 707 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 448 239 zł w 2023 roku.
• 3 943 703 zł w 2022 roku.
• 4 863 641 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Streetcom poland wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2023 roku.
• 0,34% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Streetcom poland wyniosła 3 314 726 zł.
a
ktywa trwałe to 383 180 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 931 546 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 314 726 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 035 289 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 279 437 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 552 454 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 314 726 zł w 2023 roku.
• 2 256 497 zł w 2022 roku.
• 2 876 605 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Streetcom poland wyniosły 2 279 437 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 314 726 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 379 906 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 279 437 zł w 2023 roku
• 726 741 zł w 2022 roku
• 451 453 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 69% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Streetcom poland wykazała przychody na poziomie 5 507 651 zł.
Organizacja zarobiła 543 320 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 43 319 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 500 001 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7220 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 43 319 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku