WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU.
White Paper Agency to agencja marketingowa, która łączy kompetencje domu mediowego oraz agencji interaktywnej, skupiając się na skutecznej komunikacji marek, produktów oraz usług. Agencja wierzy, że kluczem do sukcesu jest zaufanie oraz dogłębne rozumienie problemów i potrzeb swoich klientów. Zespół White Paper Agency posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamy, co pozwala im skutecznie analizować sytuację komunikacyjną oraz dostarczać indywidualne rozwiązania dla różnych marek. W ofercie znajdują się usługi w zakresie konsultingu i audytu, opracowania strategii marketingowych, kreatywnego tworzenia treści oraz planowania i zakupu mediów. White Paper Agency skutecznie realizuje projekty w obszarze reklamy tradycyjnej i cyfrowej, dostosowując działania do dynamicznych zmian na rynku. Agencja ma na koncie szereg udanych realizacji, w tym kampanie dla takich klientów jak Epic Drama, Canpol Babies oraz Oponeo.pl. Jej misją jest prowadzenie przemyślanej komunikacji oraz długofalowy dialog z konsumentami, co przynosi wymierne efekty biznesowe.
W skrócie
Połączenie kompetencji agencji interaktywnej i domu mediowego.
Usługi konsultingowe oraz audyt komunikacji marek.
Opracowywanie strategii marketingowych i kampanii reklamowych.
Tworzenie treści w formie video, animacji, serwisów www i aplikacji mobilnych.
Planowanie oraz zakup mediów w tradycyjnych i cyfrowych kanałach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja White paper agency osiągnęła 8 890 728 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 890 728 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 179 688 zł.
Strata netto wyniosła 288 961 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -962 856 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 890 728 zł w 2023 roku.
• 6 261 969 zł w 2022 roku.
• 8 763 574 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -115 698 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -288 961 zł w 2023 roku.
• 36 079 zł w 2022 roku.
• 171 717 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT White paper agency wynosi -270 tys. zł.
EBITDA White paper agency wynosi -251 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
121 464 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -270 365 zł w
2023 roku.
• 40 879 zł w
2022 roku.
• 172 568 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
121 435 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -250 914 zł w
2023 roku.
• 67 237 zł w
2022 roku.
• 180 299 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji White paper agency wynosi 6 703 858 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 22 226 820 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 040 773 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 703 858 zł w 2023 roku.
• 5 312 389 zł w 2022 roku.
• 7 495 617 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji White paper agency wynosi 0,83%. To oznacza, że firma ma szansę 0,83% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,124% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,83% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów White paper agency wyniosła 3 477 282 zł.
a
ktywa trwałe to 79 968 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 397 314 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 477 282 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 035 608 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 441 674 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -21 660 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 477 282 zł w 2023 roku.
• 2 634 009 zł w 2022 roku.
• 2 805 585 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -28%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania White paper agency wyniosły 2 441 674 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 477 282 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 149 964 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 441 674 zł w 2023 roku
• 1 309 441 zł w 2022 roku
• 1 517 096 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2023 roku
• 50% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja White paper agency wykazała przychody na poziomie 8 890 728 zł.
Organizacja zarobiła -288 961 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -288 961 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -7734 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku