Grupa Familijna to polski producent wysokiej jakości wyrobów piekarskich,cukierniczych oraz gastronomicznych, charakteryzujący się europejskim standardem produkcji. Firma oferuje bogaty asortyment, obejmujący szeroką gamę chlebów codziennych oraz różnorodnych wyrobów piekarskich, co czyni ją atrakcyjnym partnerem dla sklepów, piekarni, cukierni i kawiarni. Ważnym elementem działalności Grupy Familijnej jest możliwość dostosowania produktów do indywidualnych zamówień klientów, co pozwala na spełnienie unikalnych potrzeb konsumentów, w tym również tych najbardziej wymagających. Wysoka jakość wyrobów oraz dbałość o bezpieczeństwo żywności to priorytety tej organizacji, która dąży do zapewnienia satysfakcji swoich klientów. Dynamiczny zespół firmy zapewnia szybki czas realizacji zamówień, co jest kluczowym atutem w branży gastronomicznej. Grupa Familijna cieszy się zaufaniem partnerów biznesowych i buduje silną markę, która jest obecna zarówno w tradycyjnych punktach sprzedaży, jak i w kanałach społecznościowych.
W skrócie
Producent wyrobów piekarskich, cukierniczych i gastronomicznych.
Szeroka gama produktów, w tym chleb i wyroby na indywidualne zamówienie.
Szybki czas dostawy świeżych produktów.
Wysokie standardy bezpieczeństwa żywności.
Dostępność marki w różnych kanałach sprzedaży.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Grupa familijna osiągnęła 145 494 435 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 145 216 253 zł. Pozostałe przychody to 278 182 zł.
Całkowite koszty wyniosły 126 805 195 zł.
Zysk netto wyniósł 18 411 058 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 16 191 797 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 145 494 435 zł w 2023 roku.
• 134 416 567 zł w 2022 roku.
• 9 894 997 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3 159 957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 411 058 zł w 2023 roku.
• 10 992 392 zł w 2022 roku.
• 338 138 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa familijna wynosi 239 942 409 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
69 301 886 zł a 369 610 061 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 42 201 789 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 239 942 409 zł w 2023 roku.
• 189 728 613 zł w 2022 roku.
• 55 852 921 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa familijna wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grupa familijna wyniosła 113 430 968 zł.
a
ktywa trwałe to 80 436 930 zł.
a
ktywa obrotowe to 32 994 038 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 113 430 968 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 92 402 515 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 028 453 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8 970 588 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 113 430 968 zł w 2023 roku.
• 100 864 158 zł w 2022 roku.
• 93 344 036 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grupa familijna wyniosły 21 028 453 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 113 430 968 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -16 052 654 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 028 453 zł w 2023 roku
• 26 000 161 zł w 2022 roku
• 29 472 431 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 20.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grupa familijna wykazała przychody na poziomie 145 494 435 zł.
Organizacja zarobiła 18 578 801 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 167 743 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 411 058 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -29 774 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 167 743 zł w 2023 roku
• 101 078 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Grupa familijna wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.8%.