Organizacja Centrum campingowe smolicz osiągnęła 13 874 598 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 827 551 zł. Pozostałe przychody to 47 047 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 385 980 zł.
Zysk netto wyniósł 1 441 571 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 833 698 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 874 598 zł w 2021 roku.
• 9 040 900 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 752 062 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 441 571 zł w 2021 roku.
• 689 509 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Centrum campingowe smolicz wynosi 1,46 mln zł.
EBITDA Centrum campingowe smolicz wynosi 1,51 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
672 749 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 456 247 zł w
2021 roku.
• 783 498 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
718 354 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 507 009 zł w
2021 roku.
• 788 654 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum campingowe smolicz wynosi 17 202 150 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 186 134 zł a 34 686 495 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7 311 893 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 202 150 zł w 2021 roku.
• 9 890 257 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum campingowe smolicz wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,059% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,09% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum campingowe smolicz wyniosła 5 738 240 zł.
a
ktywa trwałe to 139 749 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 598 490 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 738 240 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 914 845 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 823 394 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 679 808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 738 240 zł w 2021 roku.
• 3 058 431 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum campingowe smolicz wyniosły 2 823 394 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 738 240 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 238 237 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 823 394 zł w 2021 roku
• 1 585 157 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2021 roku
• 52% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum campingowe smolicz wykazała przychody na poziomie 13 874 598 zł.
Organizacja zarobiła 1 441 571 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 441 571 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Centrum campingowe smolicz wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki