SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI SAMODZIELNIE . W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Truck & trailer store polska osiągnęła 28 134 440 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 27 914 394 zł. Pozostałe przychody to 220 046 zł.
Całkowite koszty wyniosły 24 535 009 zł.
Zysk netto wyniósł 3 379 385 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 542 740 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 28 134 440 zł w 2023 roku.
• 25 315 702 zł w 2022 roku.
• 20 485 391 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 506 897 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 379 385 zł w 2023 roku.
• 3 371 502 zł w 2022 roku.
• 1 385 146 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck & trailer store polska wynosi 36 113 830 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 839 998 zł a 70 336 100 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 029 416 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 36 113 830 zł w 2023 roku.
• 31 668 603 zł w 2022 roku.
• 19 197 511 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck & trailer store polska wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,110% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,32% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck & trailer store polska wyniosła 8 444 851 zł.
a
ktywa trwałe to 1 379 867 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 064 985 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 444 851 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 119 998 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 324 853 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -551 691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 444 851 zł w 2023 roku.
• 12 826 381 zł w 2022 roku.
• 9 243 902 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 66%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck & trailer store polska wyniosły 3 324 853 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 444 851 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 768 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 324 853 zł w 2023 roku
• 11 085 768 zł w 2022 roku
• 10 874 791 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2023 roku
• 86% w 2022 roku
• 118% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck & trailer store polska wykazała przychody na poziomie 28 134 440 zł.
Organizacja zarobiła 4 012 106 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 632 721 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 379 385 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 632 721 zł w 2023 roku
• 849 610 zł w 2022 roku
• 167 521 zł w 2021 roku
Organizacja Truck & trailer store polska wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Ewt Truck & Trailer Handels Gmbh
posiada 4000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 05.09.2019 jest
Ewt Truck & Trailer Handels Gmbh
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.06.2012 do 05.09.2019
był Ewt Truck & Trailer Handels Gmbh
kontrolując 100% udziałów.
Podobne organizacje do TRUCK & TRAILER STORE POLSKA