Organizacja International truck & trailer company osiągnęła 18 854 879 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 18 847 453 zł. Pozostałe przychody to 7426 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 139 479 zł.
Zysk netto wyniósł 707 974 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -571 656 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 854 879 zł w 2023 roku.
• 34 330 442 zł w 2022 roku.
• 29 407 329 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 118 158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 707 974 zł w 2023 roku.
• -159 802 zł w 2022 roku.
• 155 679 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT International truck & trailer company wynosi 870 tys. zł.
EBITDA International truck & trailer company wynosi 894 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
134 623 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 870 389 zł w
2023 roku.
• 187 079 zł w
2022 roku.
• 394 997 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
109 601 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 894 407 zł w
2023 roku.
• 202 607 zł w
2022 roku.
• 442 655 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji International truck & trailer company wynosi 15 675 013 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
273 199 zł a 47 137 197 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 97 421 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 675 013 zł w 2023 roku.
• 22 886 961 zł w 2022 roku.
• 20 914 670 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji International truck & trailer company wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,142% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2023 roku.
• 0,49% w 2022 roku.
• 0,31% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 138 584
zł.
Koszty operacyjne International truck & trailer company wyniosły 17 977 064
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2047 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 138 584 zł w 2023 roku
• 392 988 zł w 2022 roku
• 160 415 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
•
1% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów International truck & trailer company wyniosła 2 334 011 zł.
a
ktywa trwałe to 93 444 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 240 567 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 334 011 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 364 265 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 969 745 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -533 269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 334 011 zł w 2023 roku.
• 3 811 427 zł w 2022 roku.
• 5 669 123 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 194%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania International truck & trailer company wyniosły 1 969 745 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 334 011 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 84%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -541 993 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 969 745 zł w 2023 roku
• 4 155 135 zł w 2022 roku
• 4 753 030 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 84% w 2023 roku
• 109% w 2022 roku
• 84% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja International truck & trailer company wykazała przychody na poziomie 18 854 879 zł.
Organizacja zarobiła 874 517 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 166 543 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 707 974 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 27 713 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 166 543 zł w 2023 roku
• 208 819 zł w 2022 roku
• 123 522 zł w 2021 roku
Organizacja International truck & trailer company wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Załubski Jan
posiada 3501 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 22.03.2023 jest
Załubski Jan
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.08.2014 do 22.03.2023
był Zet Transport
kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 25.04.2007 do 20.08.2014:
• Załubski Jan (33% udziałów)
• Lassmann Harald (33% udziałów)
• Stando Krzysztof (33% udziałów)
Podobne organizacje do
INTERNATIONAL TRUCK & TRAILER COMPANY